בולם בחירות? גנץ מבהיר: אפשר עוד לטפל בתקציב - סרוגים

בולם בחירות? גנץ מבהיר: אפשר עוד לטפל בתקציב

על רקע הסקרים וההתקדמות לעבר בחירות אומר היום שר הביטחון גנץ: "מאוד מאוחר להתחיל לטפל בתקציב אבל לא מאוחר מדי" עוד הוסיף: "אני לא מתכוון להחליף את ניסנקורן"

בולם בחירות? גנץ מבהיר: אפשר עוד לטפל בתקציב
  צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון בני גנץ פתח היום (רביעי) את יום הדיונים בכנס אלי הורביץ לחברה וכלכלה של המכון הישראלי לדמוקרטיה.

גנץ התייחס לנושא היעדר תקציב המדינה ואמר: "כדי לצאת מהמשבר חזקים יותר, היינו צריכים להציג את התוכניות שלנו כבר מזמן. הגיעה העת לעסוק בחיזוקה של הכלכלה- בראש ובראשונה בנושא הפיריון. צריך להציב יעד של הורדת מספר המובטלים למספר חד ספרתי או דו ספרתי נמוך עד סוף 2021".

עוד באותו נושא

בנט לליברמן: "צו השעה זה לא לעזור ל-4 פוליטיקאים"


8

לדבריו, "זה מאוד מאוחר להתחיל- אבל זה לא מאוחר מדי. והשאלה יחידה שישנה היא האם נעשה את המהלכים האלו עכשיו או אחרי הבחירות, והאם אנשים ישלמו את המחיר בפרנסה שלהם. צריך להימנע מבחירות ושתהיה ממשלה מתפקדת- עם תקציבים, עם תכנון, עם מינויים אני מקווה שראש הממשלה יתעשת אבל מוכן גם לבחירות".

בתגובה לשאלות בנושא אפשרות להעברת שר המשפטים מתפקידו ולמינוי המפכ"ל אמר גנץ: "אני לא מתכוון להחליף את ניסנקורן, הוא לא פועל מטעם עצמו אלא מטעמי ומטעם כל כחול לבן. אנחנו מחויבים לשמור על מוסדות הדמוקרטיה ולכן התשובה מבחינתי מאוד ברורה.אני רוצה לברך על בחירתו של המפכ"ל, אני מקווה שיעבור את ועדת גולדברג ואז נוכל להצביע בעבורו. אני מבקש להגיד תודה לניצב מוטי כהן שנשא על גבו משא כבד מאוד- תחת פשיעה עולה ומשבר קורונה שהצריך משאבים רבים, כל זאת בהיעדר גיבוי פוליטי מספק."

הבוקר, במכתב ששיגר יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הוא קורא ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, יו"ר ימינה, נפתלי בנט וגדעון סער שהקים מפלגה חדשה לרוץ יחד בתור גוש ימין-מרכז, ציוני וליברלי שיחליף את נתניהו.

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיב להצעה וכתב: "איווט, צו השעה האמיתי הוא לעזור ל800 אלף המובטלים, לא לארבעה פולטיקאים. תוכנית כבר יש. אתה מוזמן לעזור. היתר לא מעניין".

חבר הכנסת בצאל סמוטריץ', הגיב בחריפות רבה יותר להצעה וכתב: "אז אביגדור ליברמן, איש מסוכן ופוליטיקאי כושל וזגזגן, מבין שהוא הופך שוב ללא רלוונטי ומנסה לחזור לשיח באמצעות גימיק טפשי וחסר משמעות".

"על הדרך מבקש להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית ודמוקרטית למדינה 'ציונית ליברלית'. מקווה שהפוליטיקה הישראלית תדע להקיא מתוכה את האיש הרע הזה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גנץ,אתה גוזל מאתנו את תפקיד הסמרטוטים של ביבי
הציונות הדתית | 16-12-2020 15:36
לא יפה,בני.