מכבי מציגה: סטנדרט חדש ברפואה דחופה בישראל - סרוגים

מכבי מציגה: סטנדרט חדש ברפואה דחופה בישראל

מכבי שירותי בריאות מציגה מעטפת שירותים מתקדמת, המחוללת מהפך של ממש בסטנדרט הרפואה הדחופה בישראל • השירותים המתקדמים מהווים לא פעם חלופה לפנייה למיון, וכך מצמצמים באופן ניכר את החשיפה לזיהומים ומחלות שונות

מכבי מציגה: סטנדרט חדש ברפואה דחופה בישראל
  אילוסטרציה: שאטרסטוק

מכבי שירותי בריאות שוקדת זה מכבר על פיתוח שירותים מתקדמים שיעניקו לחברים מענה מקצועי לרפואה דחופה, ולחסוך את הצורך בהגעה למיון במצבים מסוימים. במיוחד בימים אלה, בהם חשוב פי כמה וכמה לצמצם את החשיפה לזיהומים ומחלות, שמחה מכבי להציג את מעטפת השירותים הייחודית: מכבי רד (RED), אפליקציית K, מוקדי הרפואה הדחופה, ומוקדי הנשים.

מכבי רד (RED) – שירות זה הוא למעשה רשת רופאים לרפואה דחופה במקרים של גוף זר, חתך, או חבלה וכן רפואת נשים דחופה, קרוב למיקום חבר הקופה. שירות מכבי RED הוא שירות אוטומטי באפליקציית מכבי לאיתור רופא זמין וקרוב, שיוכל לקבל את חברי הקופה כחלופה לפנייה למיון. לצורך כך, מכבי הכשירה מאות רופאים שיכולים לטפל במרפאותיהם, בשעות הפעילות הרגילות במהלך היום אליהם ניתן לקבל זימון באמצעות האפליקציה. בין הרופאים של מכבי RED נמצאים רופאי משפחה, רופאי ילדים, רופאי נשים, כירורגים, אורטופדיים, רופאי אף אוזן גרון  ורופאי עיניים. חשוב לציין כי מכבי RED התחדש בשירות רפואה דחופה לנשים בהריון.

אפליקציית K  – האפליקציה היחידה בעולם המבוססת בינה מלאכותית, ומציגה את האבחנות שקיבלו אנשים במצבים רפואיים דומים. השימוש בשירות פשוט: נכנסים לאפליקציה, עונים על מספר שאלות כדי ש-K תכיר את הסימפטומים, תערוך השוואה למיליוני מקרים דומים שאובחנו בעבר ע"י רופאי מכבי ותציג מה הן האבחנות שקיבלו אנשים במצב רפואי דומה. במקרה הצורך חברי מכבי יכולים להמשיך לצ'אט עם רופא מכבי ולקבל הפניות ומרשמים. צ'אט הרופאים פועל בכל יום בשבוע בשעות 19:00-23:00.

מוקדי רפואה דחופה ומוקדי נשים – מוקדי הרפואה הדחופה של מכבי פרושים ברחבי הארץ. המוקדים כוללים מרפאת אחיות, רופאים, מכוני רנטגן ומעבדות.

מוקדי הרפואה הדחופה וכן מוקדי הנשים משרתים את חברי וחברות מכבי בשעות שבהן המרכזים הרפואיים סגורים, והם פתוחים בשעות הערב המאוחרות, בסופי השבוע ובערבי חג.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אין ביכולתו לעזור.סליחה....
עצוב מאוד.ומה עם המשפחה? | 02-12-2020 18:09
אין ביכולתו לעזור.סליחה.