מאחורי הסורגים: מי נכנסה לבידוד - סרוגים

מאחורי הסורגים: מי נכנסה לבידוד

רותי ברג מאפרת ומעצבת שיער ידועה, העלתה אמש צילום פרוטרט שלה עם איור של סורגים על הפנים בהשראת הבידוד אליו נאלצה להכנס עם משפחתה

מאחורי הסורגים: מי נכנסה לבידוד
  רותי ברג

רותי ברג מאפרת ומעצבת תסרוקות ידועה מלוד, נאלצה להכנס לבידוד מאחר ובנה הפעוט בן ה-4 נחשף בגן הילדים לחולה קורונה מאומת. את התחושות שעולות בעקבות שבירת השגרה הלא חיובית הזו היא מביעה כמו שרק היא יודעת, בציור פנים מיוחד.

ברג כבר שנה וארבעה חודשים מתמידה להעלות מדי מוצאי שבת תמונה לאינסטגרם עם איפור פנים יוצא דופן שמאחוריו סיפור אותו היא כותבת בפוסט נלווה. האיור בהשראת הבידוד היה מתבקש אחרי שחשפה השבוע באינסטגרם את העניין כולל תיעוד של בדיקת הקורונה שעבר בנה הפעוט במתחם דרייב אין."

"אנחנו בבידוד כי יהונתן שלי בן ה-4 היה ליד ילד בגן שלו שאומת כחולה. כולנו נכנסנו איתו כי אי אפשר היה להשאיר אותו לבד בחדר" היא מספרת לסרוגים.

מה הנזק שבידוד כזה עושה לך כעצמאית?

"השבוע בדיוק התחילו שלושת השבועות, כך שלמזלי עבודה לא הפסדתי. כן הפסדתי שלושה ימי צילום חשובים בינהם צילומים לקורס דיגיטלי חדש שאני עובדת עליו ויצטרכו להידחות לאחרי הבידוד. אבל אני מאמינה שהכל לטובה"

את מקבילה את הבידוד לכלא באומנות שלך. זו התחושה?

"כל שבוע אני מציירת משהו שאני מרגישה מחוברת אליו או שחוויתי באותו שבוע. גם הפעם הרגשתי צורך לשתף שלהיות בבידוד מוחלט זו הרגשה לא פשוטה מאחר ואין אפשרות לנוע יותר מדי או אפילו לעשות דברים טרוויאלים כמו לזרוק זבל או ללכת לקנות לחם וחלב. צריך לכל דבר להעזר באנשים מבחוץ."

איך התגובות מהסביבה? הרבה אנשים מסתירים שהם בבידוד חוששים משיימינג.

"להפך. אני ממש שמחה לראות את העזרה ההדדית מבחוץ. מחמם את הלב ומרגיש שאנחנו לא לבד. אנשים מתעניינים ומנסים לעזור במה שאפשר גם מרחוק. היום קיבלנו את התוצאות של הבדיקה ויהונתן שלילי ב"ה, עדיין צריכים להשלים בידוד עד יום חמישי השבוע"

 

View this post on Instagram

 

הפעם לא חושבת שאני צריכה לספר לכן מה ולמה התמונה הזאת . ובמיוחד מי שעוקבת אחרי בסטורי כבר יודעת כי שם אני לרוב משתפת אותכן בחלק מהיום שלי ומה שאני ואנחנו חווים ביומיום . אז למי שלא מעודכנת,כן גם אנחנו נכנסנו לבידוד, ורק מעצם המילה והמשמעות שלה היא הופכת לקשה יותר. אבל דווקא בימים כאלה שכביכול אנחנו מרגישים בחוסר יכולת תזוזה מהבית והמקסימום זה מהספה למקרר הלוך וחזור,אנחנו מגלים כמה אנשים מהממים יש סביבנו כמה רצון לעזור/לתמוך. אפילו פה מעל דפי האינסטגרם. וזה מרגש אותי. זה מחזק ונותן הרגשה לא של בידוד אלא של ביחד כי כולנו באותה סירה פחות או יותר. הלוואי שלא נצטרך שיהיו ימים קשים לישראל כדי לראות את התמיכה והאהבה אחד לשני. . השראה לתמונה- @zasia_makeup . #makeuplooks #lovearts #animegirl #tiktok #maccosmetics #mua #איפורבידוד #בידוד #coronavirus #meatymarley #goodvibes #goodtimes #familytime #fashionblogger #blooger #instagram #reshet #makeupblog #diorbackstage

A post shared by רותי ברג מאפרת ומעצבת שיער (@rutiberg) on

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כתבה יפה ...
אחד האדם | 12-07-2020 12:03
כתבה יפה
2
אלופה!!! מאפרת מס'...
נ.ד | 12-07-2020 13:15
אלופה!!! מאפרת מס' 1
3
אם היא ציירה את הסורגים היא אלופה
כ | 12-07-2020 15:28
זה ממש נראה תלת מימד
4
אסור ללכת עם...
מירי חכמון | 31-10-2020 21:08
אסור ללכת עם פאות!