מתפללים ל"ונהפוכו": כך חגגו הפוליטיקאים פורים - סרוגים

מתפללים ל"ונהפוכו": כך חגגו הפוליטיקאים פורים

חברי הכנסת, שרים וידוענים לקחו הפסקה קלה מהמשבר הפוליטי והבריאותי ויצאו לציין את חג הפורים גם הם בקריאת מגילה ותחפושות. תאמינו לי, זה הרבה יותר נחמד מלהרכיב ממשלה. צפו בתמונות

author-image
מתפללים ל"ונהפוכו": כך חגגו הפוליטיקאים פורים
  שקד ופינטו עם המגילה

עכחברי הכנסת והשרים לקחו הפסקה קלה מהמשבר הפוליטי והבריאותי ויצאו הערב (שני) לציין את חג הפורים גם הם בקריאת מגילה ותחפושות. תאמינו לי, זה הרבה יותר נחמד מלהרכיב ממשלה.

השר ישראל כץ וח"כ בני גנץ שהתגוררו בעבר יחד בישוב כפר אחים, נפגשו בבית הכנסת ולחצו ידיים בפתח קריאת המגילה. בחשבון הטוויטר כתב גנץ: "בכל שנה, קריאת מגילה בכפר אחים באותו בית כנסת בו אבי ז״ל נהג להתפלל. מתרגש כל פעם מחדש לשבת בכסאו. חג פורים שמח לכולם".

ח"כ איילת שקד הגיעה כבכל שנה לישיבת מעלה אליהו בתל אביב, כשהפעם היא לצד חברתה לרשימה שירלי פינטו – לה סייעה לעקוב אחרי קריאת המגילה. גם איש התקשורת הגיע למקום והשניים צולמו ביציאה מהישיבה.

שקד ופינטו

שקד ומגל

לשרת התרבות מירי רגב היה קשה להתנתק לגמרי מהפוליטיקה, והתפללה לונהפוכו. "שיהיה פורים שמח ושבעזרת ה׳ יהיו ניסים וראש הממשלה נתניהו ירכיב ממשלה לאומית טובה לישראל ונמנע את הקמת ממשלת המיעוט הנתמכת על ידי תומכי הטרור", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה. רגב חגגה את קריאת המגילה בבית הכנסת הספרדי בראש העין וכתבה לעוקבים הרבים: "אם פספסתם אז מחר בבוקר כדאי ורצוי לקרוא את המגילה, כמובן לא לשכוח משלוחי מנות (שניים), מתנות לאביונים (שנים) וכמובן משתה פורים.".

את יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני אנחנו רגילים לשמוע מרים את הקול בוועדת הכספים שבראשותו, הפעם שמענו את היו"ר הנמרץ והלא כל כך צעיר שמתגורר בבני ברק קורא את המגילה, כשהוא חבוש לא פחות בכיפת ברסלב, לבני משפחתו מתוך שמחת חג.

שותפו לרשימה שר הבריאות יעקב ליצמן עסוק עד מעל הראש בנגיף הקורונה, שאין להמעיט בערכו, ובכל זאת בטרם ישיבת הממשלה אתמול תפסנו אותו לדרש קטן לכבוד החג, שקשור איך לא, גם לבחירות. "ונהפוך הוא. כל מה שהיה קודם 62, עכשיו ה-58 יחליט", הביע ליצמן את תקוותו הניסית.

בביתר עלית מגיעים השרים הבכירים לביתו של איש היח"צ יוסי רוזנבוים, גם ראש העיר ירושלים משה ליאון התארח וכיבד בדבר תורה.

עוד לא פוליטיקאית, אבל אם החיילים, מרים פרץ, העלתה תמונה שלה לחשבון הטוויטר לבושה בפיאה בלונדינית ואיחלה לעוקבים הרבים "חג פורים שמח".

יש כאלו שהם לא הפוליטיקאים עצמם, אבל התחפשו אליהם בכישרון רב. כשבצל אווירת הבחירות שפקדה אותנו רק בשבוע שעבר החליט זוג משערי תקווה להתחפש לצמד-חמד מראשי רשימת ימינה השר נפתלי בנט ולצידו איילת שקד. ואל תפספסו את הקרחת וה'כיפת בנט'.

אפילו הבלוגר הסעודי צייץ בטוויטר לקראת החג: "וְהַשְּׁתִיָּה כַדָּת כִּי כֵן יִסַּד הַמֶּלֶךְ עַל כָּל רַב בֵּיתוֹ לַעֲשׂוֹת כִּרְצוֹן אִישׁ וָאִיש" ואיחל לישראלים חג פורים שמח. גם מאיתנו 🙂

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו