איך גבאי הגיב כשהמראיין כינה אותו "מת מהלך"? צפו - סרוגים

איך גבאי הגיב כשהמראיין כינה אותו "מת מהלך"? צפו

במסגרת הראיון לתכנית 'אנשים' אמר המראיין לאבי גבאי כי בפוליטיקה הוא נחשב ל"מת מהלך" וכי אין לו סיכוי נגד נתניהו. גבאי עצמו הביע בטחון ביכולתו להבחר לראשות הממשלה. צפו

author-image

(מתוך אתר 'מאקו')

כמעט שנה עברה מאז נבחר אבי גבאי לראשות מפלגת 'העבודה', שנה שבה המפלגה הולכת ומתרסקת בסקרים, כאשר בחלק מהם היא אף קיבלה מספר חד ספרתי.

בראיון לתכנית 'אנשים' שתשודר הערב (שני) בשעה 17:15 בערוץ 12, מסביר גבאי מדוע הוא בטוח שלמרות הסקרים בסופו של דבר הוא יהווה אלטרנטיבה לנתניהו. המראיין, ניב גלבוע, אמר לגבאי: "בוא נודה על האמת. אתה מת מהלך. בפוליטיקה אתה מת מהלך. בסוף עם כל החקירות והכל אנשים מעדיפים להצביע לנתניהו". גבאי עצמו השיב: "כשאני הלכתי לפריימריז של העבודה, הסתכלו עליי לא כעל מת מהלך, אלא כעל אחד שעוד לא נולד וכבר חושב שהוא ינצח".

עם זאת, למרות הביקורות, גבאי נראה משוכנע כי עם ההכרזה על בחירות הוא יהווה אלטרנטיבה שקולות הבוחרים יעדיפו, גם כשזה מגיע לזירה הבטחונית שבה נתניהו לכאורה שולט.

"מי מנהל את המערכה? למה, רק ראש ממשלה מנהל את המערכה? הוא עומד לבד?", תוהה גבאי. "הוא מחליט. יש לו מערכת שלמה צבאית, שב"כ, מוסד. הוא צריך לנגן על הדבר הזה הוא צריך לקבל החלטות. אני יודע לקבל החלטות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ראש הממשלה נתניהו עובד קשה מאוד בקשר
יפה יוסף | 08-05-2018 17:06
לאיראן.הוא לא יושב בבית ומחכה לליברמן שיגיד לו מה קורה ומה נשמע ותחליט כן או לא. את עיקר המאמץ עושה נתניהו. רק הקבה יכול לברוא אחד כזה כמו נתניהו שלא מתעייף עם כל הביקורות עליו יום יום.
גבאי תחזור למכור אבטיחים בירוחם. הבסטה מוכנה
עם ישראל חי | 07-10-2018 11:22
אתה גבאי ראוי לצחצח את נעליו של ביבי. אבל רק את הנעל הימנית. את הנעל השמאלית, תצחצח ציפורע שפיצר = ליבני
עובד יומם ולילה
מלכה | 09-05-2018 19:30
נכון. כל מילה בסלע.
2
פירסומות
נתן | 08-05-2018 20:15
בושה שאתם מפרסמים פרסומות כל כך לא צנועות. כמו כן הנגן מדיע שלכם מעפן עם בגים