סערת הסרטונים האינטימים: נעצר תושב השומרון - סרוגים

סערת הסרטונים האינטימים: נעצר תושב השומרון

משטרת ישראל עצרה הבוקר חשוד בהדלפת הסרטונים החושפניים בחנות בגדי הים של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. זאת, אחרי שאתמול הופצו סרטונים אינטימיים נוספים של נשים שמדדו בגדי ים במקום

סערת הסרטונים האינטימים: נעצר תושב השומרון
  (צילום: שאטרסטוק)

משטרת ישראל עצרה הבוקר (רביעי) חשוד בהדלפת הסרטונים החושפניים בחנות בגדי הים של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. זאת, אחרי שאתמול הופצו סרטונים אינטימיים נוספים של נשים שמדדו בגדי ים במקום.

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לחקירה שנפתחה בחשד לפגיעה בפרטיות באמצעות הפצת סרטונים מתוך חנות בגדי ים בתל אביב, משטרת ישראל עצרה היום גבר תושב השומרון בן 41 בחשד למעורבות במקרה".

לפי הודעת המשטרה, החשוד יובא בשעות הצהריים לבית משפט השלום בתל אביב. עוד מסרה המשטרה כי היא "שבה ומזהירה את הציבור מפני הפצת סרטונים המהווים פגיעה בפרטיות, ומדגישה לציבור כי הפצת סרטונים ברשתות השונות מהווה עבירה פלילית שהעונש בצידה חמש שנות מאסר".

אמש פורסם כי במספר סרטונים שאורכם דקות ארוכות, נראות כחמש נשים מודדות בגדי ים, כאשר הראשונה שבהן היא ככל הנראה אלחמיסטר בעצמה. אחריה נכנסות אל התא נשים נוספות, אשר בדומה לאלחמיסטר, מצולמות כשהן ללא חלק עליון.

נזכיר, כי לפני כשלושה שבועות פורסם סרטון שבו מודדת הזמרת עדן בן זקן בגדי ים, וגם היא מצולמת כשהיא נטולת חלק עליון. בדומה לסרטון של בן זקן, גם במקרה זה הנשים מודדות בגדי ים בחדר העבודה של החנות.

נטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני, הגישו תלונה במשטרה. הן מסרו כי "כל כך מצער שנמצאים בינינו אנשים שמשקיעים המון זמן ואנרגיה בלהרוס ולפגוע באנשים אחרים. מצער עוד יותר שיש כאלה שחושבים שיש לנו חלק בהפצת הסרטונים. כרגע, כמו עדן, אנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע שביצעו גורמים עבריינים".

השתיים מסרו כי "פנינו שוב למשטרה ואנו מצפות שתפעל בעוצמה נגד מי שפרץ למערך האבטחה של החנות. "אנו נעשה הכל כדי למנוע הפצת סרטונים נוספים ונפעל למיצוי הדין עם הפורץ והמפיץ. אנו מבקשות מהציבור, בכל לשון של בקשה, שלא לקחת חלק בהפצת הסרטונים. ולמי שעשה את זה, חשוב לנו לומר: בסוף המשטרה תגיע אליך – ואתה תשלם על מעשיך מחיר כבד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למה הכתבה הזו כאן? כאן ועכשיו אני מבין, שהאתר סרוגים מתדרדר. כמו כולם.
מאוכזב ומופתע. תתביישו. | 07-03-2018 13:52
למה שזה יעניין ציבור דתי? העיקר לפרסם כתבות כדי להגדיל פעילות באתר? גם כאן עכשיו עושים הכל בשביל כסף? למה שאתר עם תוכן כזה יעניין את הציבור הדתי?? מישהו צריך לעוף הביתה וההנהלה צריכה לעשות חשבון נפש. תתביישו.
2
בושה שסרוגים מפרסמים דברים כאלה
אוריאל | 07-03-2018 14:25
בושה וחרפה. תפסיקו לפרסם כתבות לא צנועות. עוד מעט ואינכם שונים ממאקו. מצפים מהאתר הזה ליראת שמיים.
למה?
עידו | 07-03-2018 15:49
כי אתם נקראים מזרוחניקים. וככאלה התפיסה אומרת שאתם חפיפניקים, ואתם ראויים לכך.
3
למה זה מעניין את המגזר? בושה
סרוג | 07-03-2018 14:56
לא מתאים לאתר המתיימר להיות דתי
4
החורים בכיפה הסרוגה מתרחבים
מוטי | 07-03-2018 15:50
אתר סרוגים היכן המעצור להידרדרות?
זה מעניין את המיגזר כי החשוד מהמיגזר. חובש כיפה,זקן ,ציציות בחוץ ,אב ל 6 מהשומרון
מתעניין מהמיגזר | 07-03-2018 21:09
לא נעים אבך אי אפשר להתעלם
5
רגע שאבין, אתם רוצים רק חדשות שמעניינות את המגזר או גם דברים שאמורים להיות חשובים לו?
העורך | 08-03-2018 12:06
פשוט אין הטרדות בחברה שלנו, אז אפשר להעלים עין.
6
זה פה כי מישהו מהמגזר סרח
מנחם | 08-03-2018 18:44
אתם מצפים מהאתר ליראת שמיים, אני מצפה מהקוראים שלו לייראת שמיים. אחד מהקוראים צפה בסרטוני עירום של נשים והפיץ אותם, מעשה שהוא לא בדיוק צנוע. רוצים להמשיך לחשוב שכל חובשי הכיפה צדיקים ורק אצל החילונים יש תופעות כאלה? אז תתנתקו מהאינטרנט ותמשיכו לדמיין.