הליכוד: "מזל שיש את 'שבתרבות' שמזכירה לנו שיעלון קיים"

הליכוד: "מזל שיש את 'שבתרבות' שמזכירה לנו שיעלון קיים"

באירוע 'שבתרבות', יצא יעלון נגד שרי הליכוד וחברי הכנסת של המפלגה בשל יחסם לחשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בליכוד מיהרו נפנף את דבריו של מי שהיה שר במפלגתם ואמרו כי "יעלון מפרפר אי שם מתחת לאחוז החסימה"

author-image
"מזל שיש את 'שבתרבות' שמזכירה לנו שיעלון קיים"
  (צילום: פלאש90)

עימות מתוקשר נוסף בין שר הבטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, למפלגת הליכוד.

אתמול (שבת) באירוע 'שבתרבות', יצא יעלון נגד שרי הליכוד וחברי הכנסת של המפלגה בשל יחסם לחשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בליכוד מיהרו נפנף את דבריו של מי שהיה שר במפלגתם ואמרו כי "יעלון מפרפר אי שם מתחת לאחוז החסימה".

בשיחה עם העיתונאי בן כספית, אמר יעלון: "המערכת הפוליטית שתתייצב לבחירות הבאות לא תראה כפי שהיא נראית כיום, יהיו הפתעות. זה כבר יהיה אחרי שיקרו עוד דברים בחקירות פרשות השחיתות, אני אעלה על המגרש עם כוח פוליטי ואעמיד את המפלגה בראשותי למבחן הציבור. יהיו גם חיבורים. אני שקוף, זו התכנית שלי".

עוד אמר כי "כשהמדינה מתנדנדת רק מתוך הישרדות פוליטית אז ככה אנחנו נראים, בדגש על ההעדר תכנון לטווח ארוך בתחומי החיים המרכזיים שלנו, יש המון מה לתקן. מנהיגות לא פועלת על פי לייקים בפייסבוק ולא לפי סקרי דעת קהל, מנהיגות חייבת לפעול לפי מצפן וערכים, במיוחד כשאנחנו חיים בחברה רגישה שקל לשסות אותנו אחד נגד השני דרך מיצי הקיבה. זה מנוצל על ידי פוליטיקאים שבמקום לאחד רק מפלגים ומשסים".

על חקירות המשטרה אמר יעלון: "אם אני מדרג את חומרת פרשות השחיתות להבנתי פרשה 3000 היא החמורה ביותר, אחריה פרשה 4000, 2000 ו 1000".

כאמור, בליכוד הגיבו על דבריו של יעלון בזלזול ואמרו: "איזה מזל שיש 'שבתרבות', אחרת לא היה מי שיזכיר לנו שבוגי יעלון עוד קיים ומפרפר אי שם מתחת לאחוז החסימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ראוי שהאיש שהפקיר לוחם בשטח ילך לביתו ,מתחת לשמיכה וישתוק
אורי | 04-03-2018 10:30
ראוי שהאיש שהפקיר לוחם בשטח ילך לביתו ,מתחת לשמיכה וישתוק