בשורות משמחות לאלאור אזריה ומשפחתו - סרוגים

בשורות משמחות לאלאור אזריה ומשפחתו

חוות הדעת של מפקדי הכלא שהועברה לוועדת החצי אשר צפויה להתכנס בעוד שבועיים נחשפת הערב בתוכנית "לפני כולם" בערוץ 20. התביעה הצבאית צפויה להתנגד לשחרור. "אלאור התנהג למופת לאורך כל ריצוי עונשו"

בשורות משמחות לאלאור אזריה ומשפחתו
  (צילום: רועי אלימה/ פלאש90)

בכלא 4 העבירו את חוות הדעת המקצועית לוועדת החצי שצפויה לדון בקיצור עונשו של הלוחם אלאור אזריה, אשר הורשע בהריגה של מחבל בתל רומידה בחברון בדיוק היום (חמישי, יד' באדר) לפני שנתיים.

חוות הדעת שהועברה לתביעה הצבאית לצורך גיבוש תגובה לקראת הדיון שיתקיים ב-14 בחודש, ומתפרסמת הערב בתוכנית "לפני כולם" בערוץ 20, קובעת כי התנהגותו של אלאור אזריה בתקופת המאסר הייתה ללא דופי וכי הוא עומד בכל הקריטריונים לשחרור מוקדם.

בחוות הדעת מציינים כי "אלאור התנהג לאורך כל ריצוי עונשו למופת ולאור זאת זכה לחופשות כל 28 ימים, כשאת החופשה הראשונה הוא קיבל כבר בחודש הראשון".

בעוד שבועיים תתכנס הועדה בבית הדין הצבאי ככל הנראה ביפו ושופט ישמע את נימוקי הבקשה שצפויה להיתקל בהתנגדות קשה של התביעה הצבאית. לאחר ששופט צבאי ישמע את שני הצדדים ימסור את החלטתו ומרגע שההחלטה תתקבל היא תהיה חלוטה, כלומר אם יקבל השופט את הבקשה ואת ההמלצות וידחה את התנגדות התביעה הצבאית – אלאור אזריה ישוחרר לאלתר. במידה ובקשתו תידחה יוכל אלאור להשתחרר רק בעוד שלושה חודשים לאחר שינוקה מתקופת מאסרו שליש על התנהגות טובה וזאת כמובן בהנחה שאכן לא יעלו חריגות בהתנהגותו של אזריה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בושה לפרקליטות
קובי | 01-03-2018 20:07
והרבה רוע! מה אכפת לך שטוב למישהו אחר? כבר הכנסת אותו לכלא מה חורה להם שחרור מוקדם?
ישתחרר לפני שביבי יכלא ?
לא למהר | 01-03-2018 20:15
לא עדיף תקופה קצרה של חפיפה בכלא בין שני גדולי הדור האלה?
2
מי הפסיכים שיושבים בתביעה הצבאית ?
ניסן וייס | 01-03-2018 23:16
הלוואי שהתביעה הצבאית היתה מחמירה עם מחבלים כמו שהיא מחמירה עם חיילינו היקרים . טרש במקום צלש זה מה שעושים למי שממלא את חובתו ומחסל מחבל נאלח. מיסכנים החיילים שנחקרים בפרשיה האחרונה שחיסלו את המחבל עם מוט הברזל מהיומים האחרונים.אם היה לי בן שעומד להתגייס לא הייתי מרשה לו לשרת בקרבי. אחרי שיורקים בפרצופם של החיילים שממלאים את תפקידם כיאות איזה חיילים רוצים שיהיו לנו ? חסרי מוטיבציה ונמושות פחדניות? שמהתביעההצבאית ילכו לשרת בקרבי ניראה את הגיבורים האלה גיבוריי הניירת הטמאה.
3
מלכתחילה לא היה צריך בכלל להכניס אותו
אוראור | 05-03-2018 20:49
לכלא הזה - עצם זה שהשופטים הנאצים המסריחים והאנטישמים הכניסו אותו - זאת תעודת עניות למערכת המשפט המקוללת - ואין מה להוסיף.
4
למגיב שקורא לעצמו:" לא למהר": אתה כל כך
אוראור | 09-07-2018 14:00
כל כך............ ל א מצחיק - חחחחחחחחחחחחחחחח.