מטורף: כך נראית החתונה היהודית הגדולה בעולם - סרוגים

מטורף: כך נראית החתונה היהודית הגדולה בעולם

בסוף השבוע האחרון עיר הבירה נצבעה לבן, לרגל החתונה היהודית הגדולה בעולם- בה הופיעו מיטב גדולי הזמר היהודי. בניהם: אברהם פריד, מרדכי בן דוד, איציק דדיה, בן סנוף ועוד 

author-image
מטורף: כך נראית החתונה היהודית הגדולה בעולם
  (צילום: שלום לביא)

לא בכל יום גדולי הזמר היהודי נפגשים על במה אחת, בחתונה אחת. בסוף השבוע האחרון התקיימה במרכז דוידסון שלמרגלות הכותל המערבי חופה היסטורית בה התקבצו: אברהם פריד, בן סנוף, איציק דדיה, החזן דב הלר והרכב הזמרים FDD Vocal. לצידם לא פחות מ-50 נגנים שהרכיבו את התזמורת הסימפונית שליוותה את האירוע, כשעליה מנצח מאסטרו גרשון פריישטט.

בהשקעה של מאות אלפי שקלים חברת 'מיי טורס' הפכה את שטח האבנים העתיקות של מרגלות הכותל, למתחם יוקרתי נוצץ והקימה במה מרהיבה לצד חופה אשר ניצבה בגאון לרקע הנוף הקסום של הכותל.

לא פחות מ50 נגנים ליוו את החופה המרגשת (צילום:שלום לביא)

מבעד לסידורי הפרחים המרהיבים וספות הבד העדינות, תוכננה בקפידה גם ההפקה המוזיקלית על ידי המפיק דוד פדידה. על הבמה בוצעו ניגון ד' בבות המרטיט על ידי אברהם פריד, לצד השיר 'מלך מלכי המלכים' בגרסה מיוחדת של איציק דדיה. 'שיר מרקיע' של בן סנוף, לצד דואט מרגש של החזן דוב הלר ו-ווקאל'ס ל'ממקומך' של קרליבך – פסיפס מוזיקלי מושלם ומורכב, המשלב סגנונות מכל הקצוות.

לאחר החופה המרוממת של זוג יהודים ממשפחת אלבז ואוחיון מצרפת, המשיכו קהל המוזמנים לטקס החתונה עצמו שנערך בחלל מיוחד שעוצב בתוך אולם בנייני האומה. שם, בין שנדלירי הענק שרכנו מעל השולחנות, ווילונות הקטיפה שהקיפו את המתחם, ניצבה בגאון במרכז האולם במה עגולה לבנה. עליה, בדיוק כמו בחופה, ניצב ההרכב המוזיקלי העצום של מאסטרו גרשון פריישטט שליווה את ענקי הזמר היהודי מכל רחבי העולם.

ענקי הזמר על במה אחת (צילום: שלום לביא)

באופן נדיר ויחיד מסוגו, התאחדו על במה אחת שני מלכי המוזיקה החסידית, אברהם פריד ומרדכי בן דוד שהגיע אף הוא מארה"ב, כשאליהם מצטרפים איציק דדיה שהרים את הקהל באולם עם מחרוזת מקפיצה במיוחד, והסופרסטאר הצרפתי אמיר חדד שייצג כזכור את צרפת באירוויזיון. מקהלת בעלי המנגנים החסידית הוסיפה גם היא ייחודיות משלה כשליוותה את מגוון האמנים לאורך הערב, ואמן הכינור היהודי-אירי דניאל אהביאל בקטעים אינסטרומנטליים מיוחדים כפי שרק הוא יודע.

לאחר ערב שלם, מלא בביצועים אדירים של כל אחד מענקי הזמר, התקבצו כולם יחד לקומזיץ מרגש והיסטורי יחד עם מרדכי בן דוד, פריד ודדיה. מיטב השירים והלהיטים מכל הזמנים, זכו לביצועים משותפים ומיוחדים וקהל המוזמנים יכול לסכם בסיפוק כי היה עד לאירוע נדיר בקנה מידה שלא זכור לאנשי התעשייה מזה שנים רבות.

צפו בגלריה המרהיבה מהאירוע: (צילום: שלום לביא)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
להוציא את העניים
מלול | 26-12-2017 6:26
בארץ ישראל להוציא כסף כה רב עבור חתונה כשאחרים אין להם מה לאכול זה עצוב מאוד אפשר לעשות חתונות יפות אבל כזה ביזבוז זה יותר מדאי
2
נובורשים מסריחים
גילה | 09-05-2018 13:28
מה זה זה? קצת צניעות.