המו"מ פוצץ; היום: שביתה בבתי הספר התיכונים - סרוגים

המו"מ פוצץ; היום: שביתה בבתי הספר התיכונים

כפי שהודיע אמש ארגון המורים העל-יסודיים, היום מתקיימת שביתה בכל בתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ. "למשרד האוצר אין כל כוונה להגיע להסכם", טוען יו"ר ארגון המורים רן ארז

author-image
המו"מ פוצץ; היום: שביתה בבתי הספר התיכונים
  (צילום: פלאש90)

כפי שהודיע אמש ארגון המורים העל-יסודיים, היום (שלישי) תתקיים שביתה בכל בתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ.

ההודעה פורסמה לאחר פגישה שנערכה בין נציגי המורים לנציגי משרדי האוצר והחינוך. בתום שעתיים הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות מה שהביא את יו"ר הארגון, רן ארז, להודיע על שביתת אזהרה בת יום אחד.

"הייתה פגישה רעה מאוד", אמר ארז בתום פגישת הנציגים. "למשרד האוצר אין כל כוונה להגיע להסכם. הם רוצים לעשוק את המורים. הם רואים בהם עובדים זולים. אנחנו משביתים מחר את הלימודים, ומחר נחליט על המשך הצעדים".

כזכור, ארגון המורים השבית גם ביום ראשון שעבר את הלימודים בתיכונים ברחבי הארץ על רקע הסחבת בחתימה על הסכם שכר חדש במקום הסכם 'עוז לתמורה' שהסתיים בדצמבר אשתקד. לאחר יום אחד של שביתה, הודיע ארז כי התקבלו הצעות חדשות ממשרד האוצר ואף טען כי "ייתכן שהשביתה השפיעה", אלא שהערב כאמור, שוב התגלעו פערים גדולים בין הצדדים ושביתה תתקיים גם היום.

במכתב שהעביר ארז לבנט לפני הפגישה באוצר כתב: "אנשי האוצר דרשו שעלות הדרישות תהיה על חשבון המורים עצמם. מתברר שמשרד האוצר דורש שהמורים יממנו באמצעות שכרם את תנאי עבודתם ואת יתר תביעות הארגון בהם תומך גם משרד החינוך, לטובת המערכת כולה. לא ייאמן! עמדה חדשה זו של משרד האוצר מהווה חוסר תום לב קיצוני בניהול מו"מ. אם לא די בכך, מתברר שבחישובים שהציג משרד האוצר התגלו טעויות או הטעיות חמורות". "מתברר שממשלת ישראל מנצלת לרעה את מאמצי ארגון המורים לנסות ולהמנע משביתות או עיצומים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו