עדינה בר שלום שוקלת להצטרף ל'יש עתיד'

עדינה בר שלום שוקלת להצטרף ל'יש עתיד'

בתו של הרב עובדיה יוסף, הרבנית עדינה בר-שלום, קיבלה הצעה מיו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, להצטרף למפלגתו. בר שלום לא שללה את האפשרות

author-image
בתו של הרב עובדיה שוקלת להצטרף ל'יש עתיד'
  (צילום: יעקב כהן/פלאש90)

בתו של הרב עובדיה יוסף, הרבנית עדינה בר-שלום, קיבלה הצעה מיו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, להצטרף למפלגתו. על פי הדיווח בחדשות 2, הצעתו של לפיד הוגשה לבר- שלום במספר הזדמנויות כאשר בכל הפעמים היא אינה שללה זאת. ראוי לציין כי מה שמונע את הצטרפותה של בר- שלום למפלגתו של לפיד, שנתפסת כאנטי דתית, היא היחס של חברי המפלגה לציבור החרדי.

בר-שלום היא מייסדת המכללה החרדית בירושלים, הייתה כלת פרס ישראל לתרומה מיוחדת לחברה בשנת 2014 ומבין מדליקות המשואה ביום העצמאות באותה השנה.

בכזכור, במערכת הבחירות בשנת 2015 התגייסה לסייע לש"ס, שהייתה מפוצלת ובמצב רעוע בסקרים לאחר מותו של אביה. היא מונתה לעמוד בראש מועצת הנשים המייעצת לש"ס לצדה של יפה דרעי, רעייתו של שר הפנים אריה דרעי. מועצת הנשים לא המשיכה לפעול בסיום הבחירות.

מסגרת פוליטית אחרת שבה מעורבת בר שלום היא קבוצה המכונה 'בשביל ישראל'. חברי הקבוצה שוקלים לרשום מפלגה תחת השם הזה בינואר הקרוב ולהודיע על התמודדות בבחירות לכנסת ה-21. מלבדה, כוללת הקבוצה את ראש עיריית ירוחם מיכאל ביטון (חבר מפלגת העבודה), מאיר בוזגלו ראש תנועת 'תיקון', האלוף במיל' גדעון שפר, תא"ל במיל' רות ירון והפעילה הפוליטית אורנה אנג'ל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משפחת יוסף והפוליטיקה
חיה | 17-11-2017 6:20
לא צריך להיבהל מאשה סוררת שלא הולכת בדרך אבות החילונים נותנים לה במה ועושים ממנה אשה חשובה היא לא יותר מכל אשה שירדה מהדרך האמיתית
בינגו
ציונה | 28-11-2017 1:22
תאבת שררה ברמות. היא שוקלת ובכלל לא משוכללת
2
אשתו של בטון קונסרבית
עולם האמת מתקרב | 18-02-2018 16:53
והבטון בעצמו עבר לא כמו הסבא... יש עתיד 2לגבי עדינה בר שלום... תאמר לי מי חברך ואומר לך מי אתה