מיוחד: הסרטים החמים של קיץ 2017

מיוחד: הסרטים החמים של קיץ 2017

חוץ ממדוזות, קרטיבים, בריכה והרבה כאב ראש להורים, חודשי הקיץ מביאים איתם גם גל של סרטים לבתי הקולנוע. מבקר הבית עבר על כל מה שעתיד לצאת בקיץ, ובחר עבורכם את הסרטים שלדעתו יעשו לכם את הקיץ הקרוב מהנה ומלא הומור, אקשן ודרמה

ספיישל יולי-אוגוסט: הסרטים החמים של קיץ 2017

29.6 גנוב על העולם 3 (באדיבות גלובוס מקס)

הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה "גנוב על הירח" שהביאה לעולם את המיניונים, ממשיך את עלילותיהם של גרו, שלוש הבנות וחבורת המיניונים האהובה. הפעם הם יוצאים להילחם בנבל בלתז'אר בראט, כוכב טלויזיה לשעבר , שנשאר תקוע בשנות ה-80'  ,שמזימתו להשתלט על העולם, או גרוע מכך – להחזיר את שנות ה-80' הנוראיות לחיים. אם זה לא מספיק לגרו, הוא מאבד את עבודתו ומגלה במפתיע כי יש לו אח תאום אבוד (ומוצלח יותר)– דרו .השניים מחליטים בכוחות משותפים לגנוב בחזרה את היהלום שבלתז'אר גנב – להציל את העולם ולהחזיר לגרו את עבודתו. אבל הדרך לשם, לא עומדת להיות קלה

27.7 – אימוג'י – הסרט (באדיבות פורום פילם)

אימוג'י – הסרט, פותח דלת לעולם הסודי שבתוך הסמארטפון שלכם. בתוך אפליקציית המסרים, נמצא לו העולם הנסתר של 'טקסטופוליס', עיר שוקקת חיים שבה כל סמלי האימוג'י גרות, בתקווה להיבחר על ידי המשתמש של הטלפון. בעולם הזה, לכל אימוג'י יש רק הבעת פנים אחת – למעט ג'ין, אימוג'י שנולד ללא פילטר והוא מלא בהבעות ורגשות. ג'ין נחוש בדעתו להיות "נורמלי" כמו כל סמלי האימוג'י האחרים, ומגייס את עזרתם של החברים הכי טובים שלו: Hi-5 ו-Jailbreak . יחד, הם יוצאים למסע בין היישומים השונים בטלפון כדי למצוא את הקוד שיתקן את ג'ין. אבל כאשר סכנה גדולה מאיימת על הטלפון, גורלם של כל האימוג'ים תלוי בשלושת החברים, אשר חייבים להציל את העולם שלהם לפני שיימחק לנצח.

6.7ספיידרמן: השיבה הביתה (באדיבות פורום פילם)

פיטר פארקר/ספיידרמן הצעיר (טום הולנד), אשר ערך את הופעת הבכורה שלו בסרט קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, מתחיל לטוות את קורי זהותו החדשה כגיבור על ב"ספיידרמן: השיבה הביתה". כשהוא עדיין תחת הרושם של מפגשו עם חבורת הנוקמים, פיטר חוזר הביתה, שם הוא מתגורר עם דודתו מיי (מריסה טומיי), תחת עינו הפקוחה של המנטור החדש שלו, טוני סטארק (רוברט דאוני ג'וניור). פיטר מנסה לשוב לחייו הנורמליים אולם דעתו מוסחת כל הזמן על ידי הרצון להוכיח את עצמו, עד אשר מתגלה נבל חדש, בשם Vulture (מייקל קיטון) אשר עלול לגרום לפיטר לאבד את כל מה שחשוב לו.

 13.7 – כוכב הקופים: המלחמה (באדיבות פורום פילם)

בפרק השלישי בסדרה, סיזר והקופים שלו נאלצים להיכנס לעימות קטלני עם צבא של בני אדם בראשותו של קולונל אכזרי. לאחר שהקופים סופגים אבדות קשות, סיזר נאבק עם האינסטינקטים האפלים שלו ויוצא למסע נקמה למען בני מינו. כשהמסע לבסוף מביא את סיזר והקולונל לעמוד פנים אל מול פנים, הם יוצאים לקרב שיקבע את גורל שני המינים שלהם ואת עתיד של הפלנטה.

24.8 – אוברדרייב (באדיבות פורום פילם)

אנדרו וגארט פוסטר (סקוט איסטווד ופרדי ת'ורפ) הם שני אחים, גנבי מכוניות, המתמחים במכוניות היוקרה היקרות ביותר. הם נשלחים לגנוב מכונית בוגאטי יפיפייה המוערכת במיליון אירו.

הם מגיעים לדרום צרפת, אולם נתפסים ע"י בעלי הרכב – בוס פושע מקומי. בתמורה לחייהם, שני האחים נאלצים לגנוב מכונית יקרה במיוחד מיריבו העסקי של הבוס, ולא סתם מכונית – הפרארי היקרה ביותר בעולם.

17.8 – טירת הזכוכית (באדיבות פורום פילם)

מבוסס על רב המכר של הניו יורק טיימס.

מספר את סיפורה של ג'אנט וולס, אשר קיבלה חינוך בלתי קונבנציונאלי מהוריה הבלתי מתפקדים והתוססים והמסע שהיא עוברת אל עבר קבלה והגשמה עצמית. בהשתתפות זוכת האוסקר ברי לארסון, והמועמדים לאוסקר וודי הרלסון ונעמי ווטס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אי אפשר לראות אצליכם את רוב הסרטונים של ביקורות הסרטים
כע | 06-07-2017 17:41