נתניהו: "אורי נלקח מאיתנו בשיא יכולתו" - סרוגים

נתניהו: "אורי נלקח מאיתנו בשיא יכולתו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב בכנס "הציונות הדתית והתקשורת" לזכרו של אורי אליצור ז"ל : "לציונות הדתית יש ביטוי מכובד ועוצמתי בתקשורת וזה חשוב מאוד"

נתניהו: "אורי נלקח מאיתנו בשיא יכולתו"
  (צילום: רועי לוי)

כנס "הציונות הדתית והתקשורת" לזכרו של העיתונאי ואיש התקשורת אורי אליצור ז"ל התקיים הערב (ראשון) בגבעת שמואל בהשתתפות אנשי תקשורת בכירים מהציונות הדתית ובנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך נפתלי בנט.

אליצור ז"ל היה מחשובי מעצבי דעת הקהל בחברה הישראלית בכלל ובציבור הדתי לאומי בפרט ומפורצי הדרך של השתלבות בני הציונות הדתית בעולם העיתונות והתקשורת.

את האירוע יזמו בארגון "מעלה – המרכז לציונות דתית" בניהולו של רפי קפלן, שאליצור היה ממקימיו ואשר מקיימים כנס שנתי, שעוסק בנושאים אקטואליים הקשורים לערכי הציונות הדתית, ברוח משנתו וחזונו של אורי אליצור. השנה כאמור, התרכז הכנס בנושא הציונות הדתית והתקשורת.

רה"מ נתניהו אמר בדבריו במהלך האירוע: "אני מרגיש שאורי נלקח מאיתנו בשיא יכולתו. הוא היה חד, מושחז, הוא היה נפלא. אני מאוד אהבתי אותו. היה לו שילוב של אישיות נעימה, חשיבה צלולה וכתיבה רהוטה. אני חושב שיש לציונות הדתית ביטוי מכובד ועוצמתי בתקשורת וזה חשוב מאוד".

נתניהו רמס לסערת התאגיד שהתחוללה בחודש האחרון ואמר כי "ריבוי דעות הוא מאבני היסוד של משטר ליברלי. אני מבקש לפתוח את שוק התקשורת הישראלי לתחרות. זו הדרך היחידה לייצר גיוון וחופש בחירה שתשרת את כלל אזרחי ישראל. אנחנו זקוקים לתקשורת שיש בה הרבה קולות והרבה גוונים. אני מאמין שביום שתהיה לנו תקשורת איכותית ועשירה שמבליטה גם את החיוב לצד הביקורת נדע שאורי הצליח".

בין המשתתפים בכנס, שהופק על ידי חברת ההפקות "סופיה", היו: חברי הכנסת מוטי יוגב ושולי מועלם מהבית היהודי, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, העיתונאי עמית סגל, מו"ל "הארץ" עמוס שוקן, עורך מקור ראשון חגי סגל, עורך "בשבע" עמנואל שילה, מוטי שקלאר, אלעד טנא, שמעון ריקלין, העיתונאים רועי שרון, יאיר שרקי ועקיבא נוביק ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו