בתוך יממה גויסו דמי הכופר לשחרור הישראלי - סרוגים

בתוך יממה גויסו דמי הכופר לשחרור הישראלי

יממה לאחר הפרסום על בן חסין - הישראלי שיצא למדינה זרה כדי להילחם בדאע"ש וכלוא באשמת רצח, הודיעו בזק"א כי הצליחו לגייס את דמי הכופר בעבורו

בתוך יממה גויסו דמי הכופר לשחרור הישראלי
  הישראלי הכלוא במדינה מוסלמית. בן חסין

ארגון זק"א הודיע היום (ד') כי הצליח לגייס את הסכום הנדרש לתשלום הכופר עבור בן חסין הכלוא במדינה זרה, באשמת רצח.

בן חסין, ישראלי בן 22, שנלחם בחו"ל נגד דאעש נעצר ביוני 2015 במדינה מוסלמית שאינה ביחסים עם ישראל באשמת רצח. התקרית אירעה בזמן שבן היה בדרכו לחופש מהקרבות, ונסע במונית מקומית. נהג רכב גילה שהוא ישראלי, ולטענת חסין ביקש להסגירו לשלטונות. חסין, שהיה חמוש, ירה בו מתוך הגנה עצמית והנהג מת. הוא נעצר, הואשם ברצח ויש חשש כבד שאם יורשע עלול להיגזר עליו עונש מוות.

את הפרשה חשף בשוגג איוב קרא שהיה אז סגן שר, ומיד לאחר מכן היא נאסרה לפרסום על ידי הצנזורה הצבאית. אתמול היא הותרה לפרסום, כמו גם סכום הכסף אותו דורשים השלטונות במדינה המוסלמית תמורת שחרורו של חסין – 120,000 דולרים.

אמש עם פרסום הפרשה, החלו בארגון זק"א במבצע לגיוס הכסף, והערב בתוך פחות מ-24 שעות, הושלם המבצע.

משי זהב אמר: "קיבלנו פנייה נרגשת מאביו של העצור וממשרד החוץ להיכנס לתמונה ולסייע בגיוס הסכום הנדרש לשחרורו. הבנו מיד שהזמן לא לטובתנו, כי המשפט אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב. אם לא ישולם הכופר כפי שסוכם במשא-ומתן עם השלטונות, יש סיכוי גדול שיוחלט להטיל עליו עונש מוות. בסיוע אנשים עם לב חם, מהארץ ומהעולם, הצלחנו לעמוד ביעד ולגייס את הסכום הנדרש. בימים הקרובים הכסף יועבר למדינה הזרה בתקווה ובתפילה שהם יעמדו בהסכם והוא ישוחרר לחופשי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זה ישראלי? ערבי?
| 25-01-2017 19:28