עצרת תפילה בכותל: "לך כנוס את כל היהודים" - סרוגים

עצרת תפילה בכותל: "לך כנוס את כל היהודים"

משפחות הנרצחים בגל הפיגועים האחרון מתאחדות לתפילה וקוראות לציבור הרחב להתאסף ברחבת הכותל בערב תענית אסתר לעצרת תפילה שתעצור את גל הפיגועים

author-image
עצרת תפילה בכותל: "לך כנוס את כל היהודים"
  (צילום: נעם רבקין פנטון/פלאש90)

משפחות הנרצחים מתגייסות לתפילה משותפת. בערב תענית אסתר יערכו המשפחות השכולות של גל הפיגועים  יחד עם הרבנים הראשיים לישראל תפילה משותפת בכותל המערבי בתפילה להפסקת גל הטרור.

התפילה תתקיים בשעה 16.30 וצפויים להשתתף בה גם זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת חוט של חסד הרב שלום ארוש, רבה של צפת הרב שמואל אליהו, המקובל הרב ישועה בן שושן ועוד רבים אחרים.

 החלטת המשפחות להתכנס לתפילה נולדה בעקבות סיפור המגילה והמצב הקשה הפוקד את מדינת ישראל כיום.

במכתב הקריאה שהפיצו המשפחות נכתב כי "אנו, ששיכלנו את היקרים לנו בחודשים האחרונים, נעמוד בתפילה לפני בורא עולם בכותל המערבי בערב תענית אסתר. נבקש מבורא עולם לעצור את מסעות הרצח הללו ברחובות ישראל. נזעק נתפלל ונאמר לבורא עולם: די! מספיק סבלנו שנאה. מספיק סבלנו כאב. מספיק סבלנו שפיכות דמים. אנחנו רוצים למלא את תפקידנו מתוך אורה ושמחה וששון ויקר".

בני המשפחות אף מתייחסים לנס מגילת אסתר וכותבים "נאחז בדרכה של אסתר המלכה שביקשה לכנוס את כל היהודים לתפילה, וזכתה ללבוש אומץ ומלכות והצילה את עם ישראל".

לסיום מבקשים בני המשפחות מכל מי שיכול להגיע לתפילה לעשות זאת "אנו מבקשים מכל מי שכואב להצטרף אלינו. שתהיה תפילת רבים. תפילה מכל הלב. כאיש אחד בלב אחד. תפילה של דמעות שפותחות שערי שמים. ואין הקב"ה מואס בתפילתם של רבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שכחתם לציין שהוכרז צום שלושה ימים עקב המצב-לפרטים כנסו
ללינק המצורף ולפרטים-כנסו | 17-03-2016 2:28
הצום מראשון בערב בשעה 17:48 (לפי זמן ירושלים) ועד מוצאי תענית אסתר יום רביעי בערב. לפרטים כנסו ללינק http://www.hatzom.com שנזכה לגאולה השלמה בקרוב ממש.
2
עצרת תפילה זה ביטול תורה. עדיף לצאת להפגנה
דוד | 17-03-2016 12:52
מול הכנסת. צריך לגרש את משפחות המחבלים ומי שמונע את זה הם הפוליטיקאים מהימין. ע"ע בנימין נתניהו בוגי יעלון ונפתלי בנט.
3
בזבוז זמן במקום זה לכו להפגין
| 20-03-2016 16:01