שר הדתות בבית הכנסת השרוף: "נבנה בית כנסת קבע" - סרוגים

שר הדתות בבית הכנסת השרוף: "נבנה בית כנסת קבע"

"התשובה האמתית היא בניית בית כנסת קבוע בגבעת שורק" כך אמר הבוקר שר הדתות דוד אזולאי שהגיע לבית הכנסת הזמני בגבעת שורק הסמוכה לכרמי צור בה הוצתו בשבת האחרונה ספרי הקודש

author-image
שר הדתות בבית הכנסת השרוף: "נבנה בית כנסת קבע"
  בית כנסת חדש (צילום: דניאל בר)

"התשובה האמתית היא בניית בית כנסת קבוע בגבעת שורק" כך אמר הבוקר (ד') שר הדתות דוד אזולאי שהגיע לבית הכנסת הזמני בגבעת שורק הסמוכה לכרמי צור בה הוצתו בשבת האחרונה ספרי הקודש.

השר שהגיע למקום בליווי של משה סוויל, סגן ראש המועצה האזורית גוש עציון, רפי אוסטרוף יו"ר המועצה הדתית ויהודה וולד נציג היישוב כרמי צור, אמר כי לא היה יכול להמשיך ולשבת במשרד כרגיל לנוכח הפגיעה החמורה בקודשי ישראל.

אזולי אמר כי הגיע לבית הכנסת גם כשליחו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי הבהיר כי הסיעה כולה תסייע ככל הניתן בבניית בית הכנסת, בתשמישי קדושה ובקיום שיעורים ותפילות במקום. הוא הוסיף ואמר כי הוא סומך על מערכת הביטחון שתדע להשיג את המחבלים ותמצה איתם את הדין.

השר אזולאי משה סוויל גבעת שורק קרדיט דניאל בר 1

השר אזולאי ומשה סוויל בגבעת שורק (דניאל בר)

 

משה סוויל, סגן ראש המועצה הודה לשר על הביקור המחזק והדגיש כי הביקור איננו מובן מאליו והחיזוק של השר ושל סיעת ש"ס נותן לתושבי הגוש כולם ולתושבי כרמי צור בפרט את הכוח להמשיך ולפעול גם בתנאים מורכבים והלא פשוטים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו