השייח' אבו עלי: מגנה את שריפת בית הכנסת - סרוגים

השייח' אבו עלי: מגנה את שריפת בית הכנסת

השייח מוחמד כיואן אבו עלי, יו"ר וועד אנשי הדת המוסלמים בישראל פנה הבוקר אל הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו בעקבות הצתת בית הכנסת בכרמי צור ואמר "בשמי ובשם כל האימאמים אנו מגנים את המעשה הזה"

השייח' אבו עלי: מגנה את שריפת בית הכנסת
  צילום: בטחון כרמי צור

השייח מוחמד כיואן אבו עלי, יו"ר וועד אנשי הדת המוסלמים בישראל פנה הבוקר אל הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו כדי לגנות את הצתת בית הכנסת במאחז ליד כרמי צור.

במהלך שיחתם אמר השייח כיואן כי הוא מגנה בחריפות את שריפת בית הכנסת וספרי הקדוש וציין "בשמי ובשם כל האימאמים אנו מגנים את המעשה הזה ומקווים שלא יקרה עוד אסון כזה באף מקום קדוש ואנו מקווים שיתפסו את מבצעי הפשע ויענישו אותם בכל חומרת הדין."

בישיבת הממשלה השבועית התייחס ראש הממשלה נתניהו להצתת בית הכנסת ואמר: "אנחנו נמצאים במאבק קשה בין מי שמבקשים כמונו דו-קיום ושלום, לבין אלה שרוצים מלחמה ודם. בסוף השבוע נשרף בית כנסת על שם שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בידי המחבלים, אנחנו נעשה הכל כדי למצוא אותם ולמצות איתם את הדין. אבל אני מצפה מכל אלה, בארץ ובעולם, שמגנים בצדק כל חילול של מסגד או כתובת על מסגדים, כמו גם שריפה במסגדים, אני מצפה מהם שייצאו באותה זעקה ובאותו גינוי על המעשה הנפשע הזה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו