שעות ספורות לפני השחרור הצפוי של חלל חטוף נוסף משבי החמאס, אמו של החלל החטוף רס"ל רן גואילי אמרה כי היא לא מצפה שבנה יהיה זה שמשוחרר הערב (חמישי). בראיון לגלי צה"ל היא ציינה כי "לפעמים יש זיהוי של חטופים לפי האזור ממנו חולצו – לפי המודיעין רן לא יחזור הערב".
עוד באותו נושא
4 נותרו בשבי: אלו החללים החטופים שעדיין בידי החמאסחדשות סרוגים

כזכור, חמאס והג'יהאד האיסלאמי הודיעו כי שני ארגוני הטרור ישחררו יחד חלל חטוף הערב בשעה 20:00. זהו החלל החטוף השני שישוחרר השבוע, אחרי השבתו של הדר גולדין הי"ד ביום ראשון האחרון.
ברצועת עזה נותרו כעת ארבעה חללים חטופים בשבי החמאס: מני גודארד, דרור אור, רן גואילי וסותטיסאק רינטלאק.
תגובות
אמא ואבא אצילים, אין לי מילים רק לשלוח לכם את האנרגיות שיש בי.