מלך החמוצים סגר בשבת וזכה לביקור של רבה הראשי של ירושלים

מלך החמוצים סגר בשבת וזכה לביקור של רבה הראשי של ירושלים

רבה של ירושלים הגיע הבוקר לרשת מעדני צדקיהו בשוק מחנה יהודה בירושלים על מנת לחזק את בעלי הרשת ירון צדקיהו שסרב לפתוח בשבת את חנות הרשת במתחם 'שרונה' בתל אביב

מלך החמוצים סגר בשבת וזכה לברכת הרב שטרן
  הרב שטרן עם מלך החמוצים. (דוברות לשכת הרב שטרן)

לחץ מאסיבי הופעל בימים האחרונים על בעלי רשת 'מעדני צדקיהו' ירון צדקיהו, מאז נודע דבר סירובו לפתוח את החנות החדשה שלו בשבת במתחם שרונה התל אביבי. צדקיהו אשר שומר מסורת ומקפיד על סגירת עסקיו בשבת, לא הסכים להתקפל למרות הלחצים הכבדים מצד בעלי המתחם וגורמים אחרים.

הבוקר הגיע רבה של ירושלים הגר"א שטרן במטרה להוקיר את עמידתו האיתנה של צדקיהו. עובדי החנות בשוק מחנה יהודה התרגשו לבואו של הרב והופתעו מהמחווה של הרב עם הגעתו למקום. חלק מהעובדים אף ניצלו את הרגע וביקשו ברכה מהרב לענייניהם האישיים.

הרב שטרן מברך את מלך החמוצים

הרב שטרן שיבח את צדקיהו על עמידתו האיתנה ואמר כי מי ששומר על השבת, השבת שומרת עליו. "מעולם יהודי לא הפסיד על שמירת השבת וכיהודים מאמינים בני מאמינים אני בטוח שאתה תראה שפרנסתך לא רק שלא תיפגע אלא תצליח הרבה יותר".

רבה של ירושלים אף קרא לחזק עסקים אשר מקפידים על שמירת השבת ולערוך בהם קניות.

זאת לא הפעילות הראשונה של רבה של ירושלים בנושא שמירת השבת אשר פועל מאחורי הקלעים ובדרכי נועם על מנת להרבות בשמירת השבת. לדברי צדקיהו, "בהתחלה היה עיכוב בחתימה שלנו מול יזמי מתחם 'שרונה', בגלל נושא השבת. היזמים של השוק רצו שנפתח בכל ימות השבוע כמו כל העסקים השכנים, אבל בסוף שכנענו אותם והם הסכימו לקבל אותנו כפי שאנחנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד לצדקיהו וכל הכבוד לרב שטרן.
!!!!!!!!! | 14-05-2015 18:13