מלחמה בסוריה: חייל נפצע בינוני ברמת הגולן - סרוגים

מלחמה בסוריה: חייל נפצע בינוני ברמת הגולן

קרבות קשים בין צבא סוריה למורדים על העיר קוניטרה הסמוכה לגבול עם ישראל. פצצות מרגמה נחתו בישראל, חייל נפצע בינוני מקליע תועה

מלחמה בסוריה: חייל נפצע בינוני ברמת הגולן
  אש בגבול הסורי (אביהו שפירא Ynet)

הקרבות העזים בסוריה הגיעו הבוקר (ד') לגבול ישראל.

קרבות קשים מתנהלים ביממה האחרונה בין צבא סוריה לבין מורדים סורים המבקשים לכבוש את העיר קוניטרה הסמוכה לגבול. בעיר נמצא מעבר הגבול בין ישראל לסוריה, והשתלטות על העיר תביא למצב בו המורדים ניצבים באופן שיאיים על ישובי רמת הגולן.

בישראל חששו מזליגה של פצצות מרגמה וקליעים מחילופי הירי בין המורדים לצבא סוריה, ולכן ביקשו מהחקלאים לעזוב את השטחים הסמוכים לגדר. כמו כן, נסגרו אתרי תיירות באזור, הפארק הוולקני ומרפסת התצפית לאזור קוניטרה.

בצהריים הותר לפרסום כי קצין צה"ל נפצע קשה בחזהו מקליע תועה שהגיע לשטח ישראל. הוא טופל בשטח וייצבו את מצבו. הוא פונה במסוק של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

הגעת המסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה

במועצה האזורית גולן הדגישו כי מדובר בהנחיות לחקלאים לשמור את השגרה ביישובי המועצה. ההנחיה לחקלאים לא מוגדרת במטרים אלא מתייחסת לשטחים שגובלים בגבול, בעיקר באזור בקעת קונייטרה למרגלות תל אביטל. תושבים בגליל העליון אמרו הבוקר ל-ynet כי הירי נשמע היטב עד אזור מטולה וכי מדובר בירי אינטנסיבי יותר מאשר באירועים קודמים בסוריה. מעל העיר קוניטרה היתמר עשן כבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו