אלמגור: המענקים של אבו מאזן יובילו לרצח הבא - סרוגים

אלמגור: המענקים של אבו מאזן יובילו לרצח הבא

בעקבות הפרסום הבוקר כי הרשות מעניקה עשרות אלפי דולרים למחבלים המשוחררים אומרים באלמגור: "הפרסים וקבלות הפנים מיצרים מסה של מפגעים בודדים"

author-image
אלמגור: המענקים של אבו מאזן יובילו לרצח הבא
  מאיר אינדור. (פלאש90)

"קו ישיר עובר מהפרסים הללו לרצח הבא", אומרים בארגון נפגעי הטרור אלמגור, בעקבות הפרסום הבוקר לפיו הרשות הפלסטינית מעניקה עשרות אלפי דולרים למחבלים ששוחררו מהכלא בישראל.

על פי הדיווח כל אחד מהמחבלים המשוחררים קיבל מענק בסך 50 אלף דולרים. בנוסף לכך, אסירים שהיו כלואים בישראל יותר ממחצית יובל קיבלו מעמד של סגן שר או דרגה צבאית בכירה, המקבילה לאלוף בצה"ל.

מעבר למענק הנדיב, משמעות המינוי היא משכורת חודשית גבוהה במיוחד, בסך 14 אלף שקלים. מי שהיה כלוא בישראל יותר מ-15 שנים, קבל מעמד של מנכ"ל משרד ממשלתי או דרגה המקבילה לתת-אלוף ומשכורת חודשית של 10 אלף שקלים.

"מממשלת נתניהו  שממשיכה במצעד האיוולת, של שחרור המחבלים, אלה שמיד מקבלים את הפרסים והדרגות- שותפה לכך!. כדי לאותת שדרכה אחרת היא  צריכה להתכנס ולבטל  את הפעימה הבאה", אומר היום מאיר אינדור, יו"ר הארגון.

"במקביל, על ראש הממשלה  לגלות מנהיגות ולהפסיק מיד את המו"מ עם הרשות עד אשר היא לא תחזור בה מהצעד הזה שיש בו הענקה של פרס לרוצחים", אמר אינדור. "הפרסים הדרגות וקבלות הפנים  מיצרים מסה של  מפגעים בודדים.  זו הדרך של הרשות הפלסטינית לנהל טרור ובמקביל להעמיד פני שוחרת שלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו