ארמוני-ה בסינגל ווקאלי לספירת העומר - 'כל משבריך' - סרוגים

ארמוני-ה בסינגל ווקאלי לספירת העומר – 'כל משבריך'

"כל משבריך וגליך עלי עברו, אך אף על פי כן רק אליך צעקתי..", להקת ארמונ-יה משחררת סינגל ווקאלי חדש לכבוד ימי ספירת העומר- "כל משבריך". השיר במקור הולחן על ידי הרב רונן חזיזה ומופיע באלבום שלו "תפילה".

ארמוני-ה בסינגל ווקאלי לספירת העומר - 'כל משבריך'

להאזנה:
[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2010/04/kol.mp3[/podcast]

לפני כשנה הוציאה הלהקה אלבום בכורה "השמיעני", בו 20 רצועות שרובן מעולם החתונות. האלבום כולל את הלהיט "נקדישך" שאותו הלחינו יעקב אסרף, מנהל הלהקה ואורי כהן צדק, סולן הלהקה

משמעות שם הלהקה "ארמונ-יה" מגיע מתוך כיסופים לבית מקדש שלישי: ארמון להשם. "ישנה אמרה של רבי נתן מברסלב", מציין יעקב אסרף, מנהל הלהקה, "שהעולם אומרים שהיכל הנגינה שוכן ליד היכל התשובה, אני אומר היכל הנגינה הוא היכל התשובה. מטרת הנגינה היא תפילה ללא מילים, אש של קדושה שיכולה להרים לנו את הנפש ולגעת בנשמה במקום פנימי-שמחה/ אמונה/ תפילה -אחד הם".

למרות הסגנון רווי האנרגיות והגיטרות של הלהקה, הפעם בסינגל "כל משבריך" אנו שומעים את הלהקה מזווית שונה ללא כלי נגינה, עם שירה בלבד. "העבודה עם חומרים ווקאלים היא שונה בתכלית ממה שאנחנו מכירים, אתה מגיע לאולפן ופתאום אין גיטרה, אין קלידים, אין תופים- רק הקולות שלנו. זו הייתה חוויה מיוחדת, והתוצר מאוד משמח אותנו", אומר יעקב אסרף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו