מאות מגורשי גוש קטיף ייפגשו הערב עם הרב מזוז - סרוגים

מאות מגורשי גוש קטיף ייפגשו הערב עם הרב מזוז

פרסום ראשון: מאות מגורשי גוש קטיף צפויים להיפגש הערב עם הרב מאיר מזוז במהלך כנס בחירות שעורכת המפלגה ביישוב. מי שעוד ייטול חלק הוא הרב שמואל טל ראש ישיבת 'תורת החיים', והרב אריאל בראלי ראש ישיבת שדרות

author-image
מאות מגורשי גוש קטיף ייפגשו הערב עם הרב מזוז
  פלאש 90

נראה שהמאמץ שמפעילים במפלגת 'יחד', בראשות חבר הכנסת אלי ישי, ליצור סחף של מצביעים מהציונות הדתית לעבר המפלגה נושא פרי.

לאחר שהבוקר (שני) פורסם ב'סרוגים' שו"ת של הרב שלמה אבינר המדבר בשבח המפלגה, הערב תציין המפלגה נקודה משמעותית נוספת בצירוף הכיפות הסרוגות למפלגה.

ל'סרוגים' נודע כי במהלך כנס הבחירות שייערך הערב ביישוב הדתי – לאומי, יד בנימין, צפוי הרב מזוז להיפגש עם מאות תושבי היישוב שהגיעו לשם אחרי הגירוש מגוש קטיף.

בעריכת כנס ביד בנימין, הנחשב לאחד המעוזות של הציונות הדתית, ישנה אמירה כי בכוונת ראשי המפלגה להדק את אחיזתם בקרב הציבור הסרוג ולהופכו לחלק מהמפלגה.

ראוי לציין כי לרב מזוז קשר מיוחד עם מגורשי גוש קטיף בעקבות התנגדותו הנחרצת לגירוש וליווי המפונים לאחר ביצוע הגירוש.

בכירים נוספים הנמנים על הזרם החרדל"י בציונות הדתית שייטלו חלק בכנס הערב הםהרב שמואל טל שליט"א ראש ישיבת 'תורת החיים', שמשכנה היה בגוש קטיף, ראש ישיבת שדרות הרב אריאל בראלי uהרב דוד חי הכהן מבת ים.

כזכור, בתחילת החודש שעבר, במהלך הילולה שנערכה לכבור הרב מצליח מזוז, אביו של הרב מאיר מזוז, הודיע הרב יגאל קמינצקי, רבה של גוש קטיף תובב"א, את תמיכתו במפלגה.

הרב קמינצקי סיפר על היום האחרון של הגירוש מגוש קטיף ועל כיצד הגיע הרב מזוז לביתו באותו היום. "התמונה היחידה מהגירוש שנמצאת עד היום על שולחני זו התמונה עם הרב מזוז בביתי בגוש קטיף".

הרב קמינצקי הבהיר כי הוא "גאה על שמפלגת 'יחד' חרטה על דגלה את האחדות של הציבור הדתי לאומי והחרדי, זאת תוך שמירה על ארץ ישראל. יש כאן בשורה משמעותית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
מפלגה מדהימה וערכית ב"ה שזוכה להצלחה רבה
חן | 02-02-2015 17:21
2
טעות חמורה בידיכם
יוסי | 02-02-2015 17:31
הרב אריאל בראלי הוא ממש לא ראש ישיבת שדרות. הוא רק ר"מ בישיבה. רה"י מרן הרב דוד פנדל שליט"א לא הביע תמיכה במפלגה
3
גם ציונית גם דתית באמת, מה חסר למפלגה הזו?
דתי לאומי | 02-02-2015 17:41
מכל הלב מצפה להצלחתה. גם אני ואשתי נצביע להם.
4
הרב טל מזמן לא בציונות הדתית
שמואל | 02-02-2015 18:39
זה התחיל כבר לפני הגירוש ש"ס ובמיוחד אלי ישי היה בן בית אצל הרב טל. מאחרי הגירוש מוסדות הרב טל שייכים לרשת החינוך של ש"ס ,בישיבה לא חוגגים את יום העצמאות . אז אנא אל תעשו לנו דרמה מהצטרפותו של הרב טל לאלי ישי. אין בכך כל חידוש
5
גם אני מצביע לאלי ישי!
מאיר | 02-02-2015 20:03
רק חבל שכבוד הרב מזוז מנבל את פיו כלפי מתמודדים אחרים בממשלה , צריך להסביר לכבוד הרב שהמצביעים הפוטנציאלים של אלי ישי הם לא אספסוף ולא ברברים (רובם גם לא עניים ומסכנים)
6
תלמידי הרב טל היום לא מגורשי גוש קטיף,אולי יהיו בודדים
ירוחם | 02-02-2015 20:43
ממגורשי גוש קטיף באירוע
7
ויזנב בך כל הנחשלים אחריך
רמי | 02-02-2015 22:49
במסגרת הנסיונות לשווק את מפלגתו הכושלת לא פוסח ישי על אף קבוצה הזויה במגזר. ממתבדלי הר המור ועד לכהניסטים מחברון הערב הגיע תורם של המתחרדים ומכחישי הציונות מישיבת תורת החיים מעניין מי הבאים בתור?? פורום תקנה?? ליגת הכדורסל של בתי הכנסת??
8
חבל
ממי | 02-02-2015 22:53
אין סיכוי שאלי ישי יעבור את אחוז החסימה 130אלף קול זה המון אנשים סרוגים רגילים=בית יהודי חרדים אשכנזים=ג ספרדים ועמך =ש"ס שאריות של כולם לא שווה 130 אלף קול
9
מגיע לכל הנדחים מפלגה. הבית היהודי מפלגה אליטיסית ולייט
רפי | 02-02-2015 23:36
כל המתלוננים עליכם להבין שמפלגתו של אלי ישי היא סטארטאפ מנצח.
10
היה מתוק מתוק מתוק וחיזק למסור נפש למען
פעיל שהיה בכנס | 03-02-2015 0:51
מדובר על תנועה רוחנית שתתן מענה אמיתי לנו הבעלי תשובה כמו שהאריך בנועם מיוחד הרב טל שפעם ראשונה ראיתיו והרגשתי קדושה עצומה ממנו ועל הקשר המדהים עם מרן הרב מאזוז גדול הדור מלא באהבת ישראל כמו מרן הרב עובדיה זצ"ל. גם הרב טל אמר בשם איזה אדמור נראה בשם ללוב שבחלום הס"א לא יכולה להתלבש בצדיק ולכן החלום של מרן הרב מאזוז שהרב עובדיה זצ"ל מחבק ומנשק אותו הוא חלום אמיתי שהרב שמח במהלך ושעוד צדיק פעיל במהלך חלם כמ"ל אשרינו הרגשנו שמהלך אמיתי אמיתי מתחיל