אסון בפארק בלכיש: עץ קרס על ילד בן 10 שנהרג - סרוגים

אסון בפארק בלכיש: עץ קרס על ילד בן 10 שנהרג

בפארק בלכיש נהרג ילד כבן 10 כתוצאה מקריסת עץ. חובש מד"א סיפר: "ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה"

author-image
אסון בפארק בלכיש: עץ קרס על ילד בן 10 שנהרג
  (צילום: דוברות זק"א)

טרגדיה בלכיש. בפארק "אקשן פארק" במושב לכיש ליד קרית גת קרס עץ על ילד כבן 10.

ממד"א נמסר: "בשעה 09:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילד שנפגע מענף עץ שנפל עליו בפארק בחבל לכיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ילד כבן 10 עם חבלת ראש, במצב קריטי". לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו.

אסון בפארק

חובש בכיר במד"א רונן שונם ופראמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו: ״כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך קצר נאלצנו לקבוע את מותו״.

צילום: דוברות זק"א

דוב בלעדי מתנדב זק"א שטיפל במקום, אמר: "מדובר בזירה קשה, במסגרת טיול של קייטנה לפארק, ישבו קבוצת ילדים במקום מוצל במתחם הפארק מתחת לעצים ולפתע קרס עץ באורך 7 מטר על קבוצת הילדים, חלקם הספיקו לברוח חוץ מאחד הילדים בן 10 שלא הספיק לברוח, הילד ספג פגיעה קשה מאוד ונמחץ מתחת לעץ לעיני חבריו. כשהגעתי למקום ראיתי את הילד על הספסל לכוד מתחת לגזע העץ עם פגיעה קשה וללא הכרה, הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בגופת הילד ובאיסוף הממצאים בזירה."

מהמשטרה נמסר: "חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות המקרה ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בילדי קייטנה שהגיעו זמן קצר לפני כן למקום והחלו בהתארגנות ראשונית. תוך כדי כך ניגש הילד יחד עם מספר ילדים בודדים לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם. בשלב מסוים בסמוך לרגע ישיבתם, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של הילד וגרם למותו. במסגרת החקירה שנמצאת בראשיתה, בה מעורבים גם גורמי משרד החינוך לאור העובדה שמדובר במסגרת קייטנה, נגבו עדויות ונחקר מנהל המקום."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
המשטרה חוקרת
שוש | 17-07-2019 10:25
התפנתה מגרינר הם כבר ידעו למצוא אשמים ...העץ יחקר תחת אזהרה