פרסום דיגיטלי מהווה ללא ספק דבר חשוב ויעיל כיום עבור לא מעט עסקים המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולהיות רווחים יותר ומוכרים יותר. קמפיין איכותי בגוגל אדס יכול להיות כלי חשוב ביותר בהנעה של העסק שלכם ובהגדלה של המכירות. כמובן שעל אף שזה נראה מאוד פשוט ליצור קמפיין בגוגל אדס, הרי שבכדי שהוא יביא לכם את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להבין כיצד יוצרים אותו בצורה נכונה. ניתן לומר כי בחירת מומחה פרסום בגוגל יכולה לסייע לכל עסק, לקבל את התוצאות הטובות ביותר מקמפיינים בגוגל אדס. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד תבטיחו שהקמפיין יביא לכם תוצאות, כדאי שתקראו על כך במאמר הבא.
הגדרת יעדי קמפיין והכרות עם קהל היעד
כל מומחה פרסום בגוגל יגיד לכם כי הדבר הראשון שעליכם לעשות בכדי ליצור קמפיין מוצלח בגוגל אדס הוא להגדיר את היעדים של הקמפיין. עליכם להגדיר את היעדים שלכם בצורה מאוד ברורה. בין אם אתם מעוניינים להגביר את המודעות למותג שלכם, להניע תנועה לאתר, להגדיל מכירות, להביא לידים חדשים או כל מטרה אחרת, עליכם להגדיר אותה מראש שכן, יצירת הקמפיין והניהול שלו צריכים להתבצע בדיוק בהתאם למטרות שהגדרתם.
מעבר לכך, עליכם להבין את קהל היעד שלכם. מדובר על היבט בסיסי וחשוב ביותר בכל קמפיין מוצלח בגוגל אדס שכן, מדובר על פלטפורמה המציעה מגוון רחב של אפשרויות טרגוט ומיקוד לרבות: מילות מפתח, מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד. באמצעות שימוש באפשרויות הללו, תוכלו להתאים את המודעות שתיצרו לקהל יעד ספציפי וממוקד. לכן, אנחנו ממליצים שתערכו מחקר שוק מעמיק בכדי לקבל תובנות חשובות על קהל היעד שלכם לרבות: התנהגויות שלהם, העדפות ועוד, כך תוכלו ליצור מודעות ממוקדות ומשכנעות שידברו לקהל היעד שלכם.
מחקר מילות מפתח
אין ספק כי מילות מפתח מהוות את הדבר החשוב והבסיסי ביותר בכל קמפיין בגוגל אדס. בכדי לבצע מחקר מילות מפתח מקיף ומעמיק, כדאי מאוד להשתמש ב Keyword Planner שמציע לכם גוגל אדס. מדובר על כלי שיאפשר לכם לראות את הנפח של החיפוש החודשי של כל מילה, את התחרות על כל ביטוי הביצועים שלה ועוד.
ניתן גם להכניס כמה ביטויים כלליים אשר מתארים את השירות של העסק שלכם וגוגל יציע לכם מילות מפתח, כאשר חלק מהן יהיו שליליות וחלק מהן יהיו רלוונטיות. אין ספק כי חלק מהותי ביותר במחקר מילות המפתח שאתם עושים הוא מילות מפתח שליליות שכן, כאשר מישהו מחפש את המילים הללו, המודעה שלכן לא תופיע עבורו.
כדאי לעקוב אחר הביצועים של מילות מפתח שונות וזאת בכדי להסיר או להוסיף מילות מפתח בהתאם לצורך ולהשאיר את הקמפיין שלכם רלוונטי.
יצירה של מודעות איכותיות ומשכנעות
עוד דבר חשוב מאוד בכל הנוגע להצלחה של קמפיין בגוגל אדס הוא יצירה של מודעות איכותיות ומשכנעות. בסופו של דבר המודעה שתיצרו היא האטרקציה הראשונה בין הלקוח שלכם לביו העסק שלכם ולכן, חשוב מאוד שתבחרו בטקסט חד, ממוקד ומשכנע. עליכם להדגיש את היתרונות המיוחדים של העסק שלכם, לשלב הנעה לפעולה, להתייחס לנקודות הכאב של קהל היעד שלכם ולעשות את כל מה שניתן על מנת שהוא יקליק על המודעה ואף יבצע פעולה כלשהי לאחר ההקלקה.
הגדרת תקציב
חשוב להגדיר תקציב ריאלי ולבחור באסטרטגיה של הצעת מחיר נכונה (שיטת הביד). אין ספק כי הגדרה של תקציב ריאלי זהו דבר בסיסי וחשוב שיכול לסייע לכם לנהל את הקמפיינים שלכם בצורה מדויקת. עליכם לחשוב על קהל היעד, לשקול את התחרות בענף שלכם, את המחיר הממוצע לקליק ואת ההחזר שעתיד להיות לכם על ההשקעה. בהתאם לכל אלה אתם יכולים להגדיר תקציב יומי או חודשי שיתאים ליעדים שלכם ולעקוב בצורה רציפה אחרי ההוצאות שלכם. יש לבחור את אסטרטגיית הצעת המחיר שמתאימה לכם בהתאם לתשלום על קליק, חשיפה ועוד.
ביצוע אופטימיזציה לקמפיין
אופטימיזציה לקמפיינים בגוגל אדס זוהי פעולה חוזרת ונשנית שיש לבצעה בתדירות בהתאם לגודל פעילות החשבון. בכדי שהקמפיין שלכם יהיה מוצלח אתם חייבים לנטר אותו ולבצע בצורה שוטפת אופטימיזציה. יש לעקוב כל שבוע ואף כל יום/יומיים אחרי המדדים של ביצועי הקמפיין החשובים כגון: שיעור הקליקים, שיעורי ההמרות, העלות להמרה ועוד ולבצע את כל השינויים הרלוונטיים בהתאם למה שאתם רוצים להשיג.
חשוב לתת לגוגל כמה ימים להתייצב וזאת לאחר שביצעתם כל שינוי בכדי להבין האם הוא אפקטיבי או שמא כדאי לבצע שינוי נוסף.
לסיכום אפשר לומר שאם אינכם מצליחים להגיע לתוצאות טובות עם קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, כדאי מאוד שתבחרו את המומחים של SFB בתחום זה, שיאפשרו לכם להפיק את המקסימום מקמפיינים שכאלה.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים