"מסכות (קורונה) ורעשנים" - איך חוזרים לשגרה? - סרוגים

"מסכות (קורונה) ורעשנים" – איך חוזרים לשגרה?

איך ארגון מקימי פעל בדיסקרטיות בשקט בשקט בקורונה ועזר לאלפי משפחות. עכשיו העמותה יוצאת בקול חזק וברור "עזרו למשפחות שנקלעו למשבר כלכלי לשוב לשגרה

"מסכות (קורונה) ורעשנים" - איך חוזרים לשגרה?
  צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק. צילום תמונה תמר (איתמר נוימן)

בפורים תש"פ היתה למסכות משמעות פורימית ושמחה! לקראת ערב פסח רכשתי את שלישיית מסכות הקורונה הראשונה שלי. היא עלתה לי באחת מרשתות הפארם הגדולות כ 13 ש"ח. מאז נראה שעברו יובלות, יש מסכות במגוון צבעים, 50 מסכות נמכרות בעשרה שקלים והן הפכו מוצר צריכה בסיסי בחיינו.

גם הזום. מי בכלל הכיר אותו לפני שנה? לפגישת הזום הראשונה שלי עם משפחה שאני מלווה, בימים הראשונים של הסגר הראשון, הייתי צריכה הסברים טלפוניים והמון סבלנות מצידה. היום כל אחד מאיתנו הפך למומחה זום. בעיקר הילדים, שנהיו מומחים בהחלפת רקעים ותחפושות במסך :-).

אבל יש אנשים שמסתובבים קבוע עם מסכה. מסכה מסוג אחר: כזאת שנועדה לכסות על הקושי והכאב העמוקים מאחורי הפנים המחייכות והתמונות המשפחתיות בפייסבוק ובוואצפ. אנשים שבין הסגרים מגיעים למשרדינו ומסתכלים ימינה ושמאלה, שאף אחד לא יראה שהם נכנסים. כאלה שעבורם הזום פתר הרבה מהקושי והחשש שמישהו ידע.

עוד באותו נושא

כבר עכשיו: מתנות לאביונים 'בו ביום' תורמים עם מקימי

אנשים שמנהלים בית ומשפחה שראוי להתפאר בהם, אבל ביסודות מכרסמת מציאות כלכלית הרסנית. מציאות שמקלקלת לפעמים כל חלקה טובה גם בעוד רבדים: זוגיות, הורות ושלוות הנפש. ואנחנו במקימי מנסים מצד אחד לשמור על המסכה שלהם: לאפשר להם לעשות תהליך בחסיון גמור, בלי צלצולים ורעשנים ובלי דאגה שמא מישהו ישמע וידע.

ומצד שני ללוות אותם לאט לאט בתהליך שיקום כלכלי, שיאפשר להם להוריד את המסכה ולגלות תחתיה פנים מחייכות באמת, זוגיות פורחת ויפה ומשפחה שבאמת יש מה להתפאר בה, כי שום דבר כבר לא מכרסם בה.

עוד באותו נושא

בקליק: כל האפשרויות לתרום מתנות לאביונים

ידועה המעלה הגבוהה ביותר מצוות צדקה: צדקה דרך צד שלישי, באנונימיות של הנותן ושל המקבל. בעיקר צדקה כזאת, שמאפשרת לעני להתרומם ולעמוד על רגליו, להשתקם ולצאת ממעגל העוני לטווח ארוך. אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בטוב הזה, לתת 'מתנות לאביונים' בהידור דרך מקימי: את הכסף שנתרם כמתנות לאביונים אנחנו מעבירים ישירות למשפחות שאנחנו מלווים, משפחות שעובדות קשה כדי לשקם את עצמן. כך נוכל להמשיך ולעשות את עבודתנו במקצועיות ולהסיר לאט ובחמלה את המסכות מעל פניהם.

תרמו כבר עכשיו מתנות לאביונים בו ביום באמצעות מקימי לשיקום אמיתי כל השנה לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו