זועבי התפרצה בכנסת: "אני אשמח לחזור למרמרה" - סרוגים

זועבי התפרצה בכנסת: "אני אשמח לחזור למרמרה"

חה"כ חנין זועבי התפרצה במהלך דיון על חוק "שוברים שתיקה" לעבר אמא שבנה נפצע בפיגוע. בתגובה קרא לעברה אחד הנוכחים: "תחזרי למרמרה", זועבי השיבה: "אני אשמח לחזור למרמרה"

זועבי התפרצה בכנסת: "אני אשמח לחזור למרמרה"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חה"כ חנין זועבי התפרצה במהלך דיון על חוק "שוברים שתיקה" לעבר אמא שבנה נפצע בפיגוע. בתגובה קרא לעברה אחד הנוכחים: "תחזרי למרמרה", זועבי השיבה: "אני אשמח לחזור למרמרה".

בהמשך תקפה נכה צה"ל שישב בוועדה: "למה הוא יכול לספר את הסיפור שלו בביתי ספר אבל סיפור על 500 תינוקות שנרצחו בעזה אסור להשמיע"?, זאת בתגובה לכנס "ילדים תחת כיבוש": שנערך אתמול בכנסת וגרר תגובות נזעמות על הבמה הממלכתית שמקבלים פעילי שמאלי נגד ישראל.

"מדוע אסור לומר שהוא היה בשטח שלא שלו והוא זה שסיכן את עצמו? אתם משכיחים את האמת ואת הדבר הטוב היחיד שנשאר במדינת ישראל", אמרה חברת הכנסת מהרשימה הערבית המשותפת.

אולם, בתוך כך עבר החוק נגד ארגון "שוברים שתיקה", שיזם שר החינוך נפתלי בנט ומקדמת חה"כ שולי מועלם- רפאלי למניעת כניסת ארגוני שמאל קיצוני לבתי ספר ואושר היום (שלישי) בועדת חינוך של הכנסת לקריאה שנייה ושלישית ברוב של 7 תומכים מול 5 מתנגדים. הוא צפוי לעלות ביום שני להצבעה במליאת הכנסת.

לפי ההצעה, תימנע פעילות במוסד חינוך של גורמים חיצוניים הפועלים נגד מטרות החינוך ונגד צבא הגנה לישראל.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
זוהבי
מנדטירון | 03-07-2018 13:07
בוגדים יש בכל חברה מקומה להיות על חבל בכיכר העיר כמה שיותר גבוהה ולישראלים ממוצע יהודי במילה אחת אתם בוגדים וכמה שיותר תהיו נגד המדינה אתם תישבו עוד הרבה שנים באופוזיציה כאשר אני שומע אוכם זה רק מחזק אותי ועוד הרבה אזרחים לא להצביע יותר לשמאל
2
דברים רציונאלים
gg | 03-07-2018 13:49
1. אין בעיה לדבר על חמש מאות תינוקות שמתו בעזה בתנאי שמציינים את האחראי האמיתי למותם: חמאס 2. גם אילו היה זה שטח לא שלו, זה לא תופעות טבע שמסכנות את היהודים, זה אנשים שצריכים לקחת אחריות על מעשים שלהם אבל אין מקום לרציונאל עם האויב. הטיפשים שמנסים לדבר עם מחבלים בראציונליות, הם לא חכמים במיוחד.
3
כואב הלב שמדינת ישראל נותנת אזרחות לאוייבים
דרוש מנהיג! | 03-07-2018 13:51
זועבי ובוחריה יכולים לשבת בלבנון או בסוריה וללכלך על מדינת ישראל כמה שהם רוצים. אבל בתוך המדינה?! בתוך הכנסת?! העם מאס בערבים ולא רחוק היום שתתחיל מחאה מלמטה שתצבור תאוצה ותסלק את האוייב הערבי מתוכינו.
4
תוכנית הסתרת האמת
אבנר | 03-07-2018 14:33
הילדים שלנו מספיק בוגרים לא צריכים קומיסרים עלובים כבנט ומועלם ההיסטרית
מסריח
יעקב | 03-07-2018 17:00
למה צריך בכנסת סירחון
5
ח"כ
יוסי | 03-07-2018 17:13
מי זו ההזויה הזו זו(א)בי?
6
מר מרה
בארי | 04-07-2018 21:04
היא לא מדברת שאנחנו נשמע ,אלא שהאויבים ישמעו כדי למצוא חן בעינהם ולהתלקק להם.