אבל בישיבת רעותא: יו"ר ההנהלה נהרג בתאונה - סרוגים

אבל בישיבת רעותא: יו"ר ההנהלה נהרג בתאונה

רון צוראל ז"ל, שנהרג אמש בתאונת העבודה הקשה שאירעה ברפת של מושב כרמל, היה שותף בהקמת ישיבת ההסדר ובית המדרש רעותא וכן שימש כיו"ר הנהלת הישיבה "איש של חזון, איש של שלום, מלא אהבה לכל"

אבל בישיבת רעותא: יו"ר ההנהלה נהרג בתאונה
  רון צוראל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל בישיבת ההסדר רעותא במושב 'כרמל'.

רון צוראל ז"ל, שנהרג אמש בתאונת העבודה הקשה שאירעה ברפת של מושב כרמל, היה שותף בהקמת ישיבת ההסדר ובית המדרש רעותא וכן שימש כיו"ר הנהלת הישיבה.

אתמול (ג') פרסמנו בסרוגים, כי אחה"צ אירעה תאונת עבודה קשה ברפת של מושב כרמל, בה הוא נהרג. צוראל כאמור היה ממקימי המושב כרמל ומעמודי התווך שלו, נטל חלק שנים רבות בניהול הישוב והיה שותף משמעותי בפיתוח המשק השיתופי והפרחת ההתיישבות בהר חברון כולו.

בנוסף, היה רון שותף בהקמת בית מדרש וישיבת ההסדר רעותא השוכן במושב, ושימש כיו"ר ההנהלה מאז הקמתו. במהלך 15 שנות פעילות הישיבה כיהן ברציפות כיו"ר ההנהלה ותרם רבות מזמנו וניסיונו לפיתוח הישיבה. במושב כרמל ובבית מדרש רעותא שורר אבל כבד מאז הישמע הבשורה. צוראל בן 56 במותו הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.

מבית המדרש רעותא נמסר: "כואבים עד מאד את העלותו ללא עת לגנזי מרומים של היקר באדם, אהובנו רון צוראל, יו"ר הנהלת הישיבה. איש של חזון, איש של שלום, מלא אהבה לכל. חיוכו המתמיד מילא שמחה ורוגע את כל הסובבים אותו. אוהב ה׳ באמת. פעל רבות לביסוסה והתפתחותה של הישיבה מתוך אמונה גדולה, אופטימיות ועין טובה. הלב ממאן לקבל את לכתו מעמנו, חסרונו יורגש מאד לכולנו, מאור פניו ונעימותו המתמדת ימשיכו ללוות את כולנו בלבנו. ומחה ה׳ אלוקים דמעה מעל כל פנים וחרפת עמו יסיר."

מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר כי צוראל ז"ל היה איש של תורה ועבודה, חזון ועשיה. "אנו משתתפים בצערה של משפחת צוראל היקרה ושל כל בית ישיבת ההסדר על האבידה הקשה והפתאומית. מן השמיים תנוחמו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו