כך גונבים ערבים עזים בשומרון - סרוגים

כך גונבים ערבים עזים בשומרון

בליל שבת האחרון, חדרה קבוצת ערבים לשטחי היישוב איתמר וניסתה לגנוב עדר עזים. בעל העדר התעורר והגנבים נמלטו. צפו בתיעוד של מצלמת האבטחה

כך גונבים ערבים עזים בשומרון
  הגניבה כפי שנתפסה במצלמת האבטחה (צילום מסך)

חולית ערבים חדרה בליל שבת אל היישוב איתמר שבשומרון וניסתה לגנוב עדר של למעלה מחמישים עיזים.

כחלק מניסיון הגניבה מפעילים הפורצים תצפיתן שישמש כשומר ויתריע מפני תושבים יהודים או כוחות הביטחון המגיעים לאזור ובעקבות שיטה זו, הצליחו הגנבים הערבים לברוח כאשר גילו כי בעל העדר התעורר מהרעשים בשטח המרעה שברשותו.

למרות התצפיות, הגנבים הערבים לא הבחינו במצלמות המתעדות את כל ניסיון הגניבה, בה ניתן לראות את דרכי פעולתם כשהם מקימים רמפה לגנוב את העדר. בסרטון ניתן לראות גם את ההתעללות בעיזים כאשר הן מנסות לברוח.

"אין זו הפעם הראשונה שמנסים לגנוב לי את העדר" אומר אליעזר הירשברג המשמש גם כמרצה למתמטיקה וסטטיסטיקה באוניברסיטת אריאל ומוסיף: "רק בבוקר ראיתי את הסרטון והבנתי כי הגיעו למרעה ערבים מהכפרים הסמוכים"

מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון שגיא קייזלר מתריע כבר הרבה זמן בעקבות ניסיונות אלו אצל הירשברג ואצל חקלאים נוספים ואומר: " מדובר באזלת היד של המשטרה. לא יעלה על הדעת שלא מתייחסים למקרי גניבה כאל מקרי רצח. היום זו חדירה לגניבת רכוש, מחר זה כבר יכול משהו יותר גרוע"

עוד הוסיף קייזלר:" תושבי השומרון אינם סוג ב' והגיע העת להתייחס אל ביטחונם כמו שמתייחסים לשמירה על ביטחונם של שאר תושבי הארץ"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא מבינים בעזים, אבל הסרטון נראה לי מאוד מוזר - זיוף?
| 15-09-2014 17:20