שמתם פתק בכותל? הוא כנראה כבר לא שם - סרוגים

שמתם פתק בכותל? הוא כנראה כבר לא שם

הפתקים שנטמנו בחודשים האחרונים בין נדבכי הכותל פונו היום על ידי עובדי הכותל המערבי ויוטמנו בקבורה יחד עם ספרי הקודש המועברים לגניזה

author-image

(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

בשעות האחרונות (שלישי) החלו עובדי הקרן למורשת הכותל, לפנות  את הפתקים שנטמנו בין נדבכי הכותל המערבי והם הועברו להר הזיתים, שם יטמנו בקבורה יחד עם ספרי הקודש המועברים לגניזה.

מדי שנה מוטמנים מיליוני פתקים על ידי מתפללים מהארץ ומהעולם, יהודים ושאינם יהודים, פתקים הנשלחים באמצעות אתר האינטרנט של הכותל, הפקס והדואר.

(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

בתוך כך בקרן למורשת הכותל המערבי נערכים לפעילות חג הפסח ובמסגרתה ברכת הכוהנים המסורתית שתתקיים ברחבת הכותל ביום שני, י"ז ניסן תשע"ח, 2/4/18, בה צפויים לקחת חלק רבבות עם ישראל ומאות כוהנים מעוטרים בטליתות יברכו את עם ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

ברכת הכוהנים תתקיים בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל והמקומות הקדושים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אפשר לחשוב שאני גנב
נועם | 21-06-2018 19:28
אמא שלי שבאתי לבלוע את הכדור שלי ובלי שום קשר לפעמים אני לא מצליח להירדם בלילות שבאתי למטבח אז אבא שואל אותי בנימוס אתה יכול לעזור במשהו בבית הזה התעצבנתי בלב ואמא שאלה אותי גמרתי לי את המעדני מילקי ואז הבנתי שבאתי ללמד את אבא ואמא שלי משהו שלא באים לבנאדם וישר מתחילים להסתכל עליו ולהאשים כאילו שהוא גנב זה אפלייה אפלייה זה להגיד על בנאדם שהוא עשה משהו והוא לא באמת עשה נגיד בנאדם גנב ביסלי והוא לא באמת עשה את זה זאת אפלייה
2
עודד
נועם | 23-01-2023 15:32
עודד פורר מנהיג היהודים
3
גדעון
נועם | 23-01-2023 15:32
גדעון סער מנהיג היהודים