השאלה שגרמה לאשתו של יגאל עמיר לפוצץ ראיון - סרוגים

השאלה שגרמה לאשתו של יגאל עמיר לפוצץ ראיון

לריסה טרימבובלר, רעייתו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, התראיינה לרדיו 103FMלתכניתם של שי גולדשטיין ולאה לב. בשלב מסויים היא קטעה את הראיון וניתקה את הטלפון. האזינו

השאלה שגרמה לאשתו של יגאל עמיר לפוצץ ראיון
  (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

לריסה טרימבובלר, רעייתו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, התראיינה הבוקר (רביעי) לרדיו 103FMלתכניתם של שי גולדשטיין ולאה לב.

לאחר ששאלו אותה על תחושותיה בימים האחרונים, לקראת יום הזכרון ליצחק רבין, ניתקה טרימבובלר את הטלפון וקטעה את הראיון.

בפתח דבריה אמרה טרימבובלר: "אני מרגישה חזרתי לאותה המדינה ממנה באתי (ברית המועצות), יש פה כל כך הרבה שקרים והתקשורת מחזקת אותם".


כשהתבקשה לחשוף את השקרים עליהם היא מדברת, היא השיבה: "לצערי זה לא משתנה, אני רק מקווה שיהיה שינוי כמו שהיה בברית המועצות, לכל השקרים מגיע סוף". לאחר שהובטח לה שדבריה לא ייערכו בצורה מגמתית, הסכימה טרימבובלר לדבר ואמרה: "הימין תומך בשקרים מתוך פחד, הסכמי האוסלו נכשלו וממשיכים להפיץ שקרים על שלום שיגיע".

בתגובה השיבה לה לאה לב כי "אלו לא שקרים זו תקווה, אנשים רוצים לחיות במדינת ישראל בשלום". טרימבובלר השיבה: "תקווה? מתו כל כך הרבה אנשים בגלל התקווה הזו".

בשלב הזה שאל גולדשטיין את טרימבובלר: "דיברת עם יגאל היום? זה יום מיוחד בשבילו?. את מתגעגעת ליצחק (רבין; ג"ע). בתגובה טרימבובלר קטעה את הראיון וניתקה את הטלפון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
יגאל עמיר הוא גיבור לאומי! רבין היה בוגד
תומך במלחמה | 01-11-2017 12:20
הרדימו את העם עם חיזיון השלום השקרי... רבין המטומטם חתם על הסכמים ללא מנדט. ממשלה של 61 ח''כים היתה לו לאידיוט. .. והוא הלך לאוסלו על דעת עצמו והכניס לאומה שלנו צינור שבע צול לתוך התחת. אלפים נרצחו בחתימת ידו. הפלשתינאצים מעולם לא היו חזקים כלכך ואנחנו חלשים כלכך. הפחד שולט והתקשורת ממשיכה לפמפם את.השקרים שלה על שלום. הנה הוא בא. ממש מעבר לפינה. כאשר מעבר לגבול קוראים למחיקה של המדינה היהודית מעל דפי ההיסטוריה. העם התפכח מזמן... רואים זאת בקלפי. אך זה לא מספיק. יש את בג''צ. ממשיך דרכו של רבין הבוגד. גם בג''צ יחזור לגודלו האמיתי בסוף. רק עניין של זמן. ישראל זקוקה לגיבורים נוספים כמו יגאל עמיר, שיעצרו את הסחף השמאלני התאבדותי בזמן הנכון ויחזירו את האומה לכיוון הנכון, מעלה. ולא מטה השאולה כמו הכיוון של אותו בוגד עיוור, יצחק רבין המקולל.
2
ראיון עם אישץו של יגאל עמיר
דבי זוהר | 01-11-2017 12:28
קודם כל זו חוצפה לשאול את רעייתו אם היא מתגעגעת ליצחק רבין. היא מתגעגעת לבעלה!!! טז אני מבינה אותה לגבי ניתוק שיחה. אני מאמינה שיגאל לקח את החוק בידו. אני יכולה להבין את התיסכול שלו והפחד למדינה עקב הסכם אוסלו טבל הוא לא יכול לרצוח ראש ממשלה בגלל שהוא לא מסכים עם מה שקורה במדינה. זה היה רצח לא מוצדק למרות שאני מבינה את הפחד לעתיד המדינה. למה להציק לאישתו. זה לא הגון.
נראה את הליצנים הצבועים האלו מציקים - להבדיל מיליוני
אוראור | 01-11-2017 14:26
או אלפי הבדלות - לאישתו של אבו מאזן - או לאשתו של גטאס - או לאשתו של אני לא יודעת מי. אגב: שימו לב שגולדשטיין ולב הליצנים אפילו לא כעסו על הניתוק ועל התשובות - הם בכלל לא התייחסו אליה ברצינות - הם רק צחקו עליה ולעגו לה - פשוט ילדים בגן - אין גבול לאינפנטיליות ולחוצפה שלהם - ולא שזה מפציע מישהו - כי הרי הם מפורסמים בציניות ובסרקסטיות שלהם - וזה לגמרי לא מפתיע - ואין מה להוסיף.
3
מותר לב לנתק טלפון
מדינת ישראל אשמה בפיגוע הזה.. בגלל........... | 01-11-2017 13:33
אוי לאותה בושה. מדוע הנשים השמאלניות מאוהבות במשה גפני? ומדוע משה גפני אוהב אותן? למי שכבר שכח, גפני הכריז בעבר כי שלי יחימוביץ היא האדמורי"ת שלו, אז אין זה פלא שהן רוצות לנשק אותו וכו'. תשימו לב: זה כבר קןרה בגלוי ומי יודע מה קורה בסתר. חילול השם של ממש. למי שהספיק לשכוח - מרן הרב עובדיה יוסף אמר: 'גפני' ראשי תיבות 'פורץ גדר ישכנו נחש'. חה"כ גלאון לגפני באירוע הפרידה מועדת הכספים "אמרתי לך בטלפון איזה באסה שאי אפשר להתחבק עם החרדים, אני ממש אוהבת אותך". גפני: "די כבר את גורמת לי הרהורים קשים ואסורים" וד"ל
4
אשה אמיצה
צירי | 02-11-2017 11:09
לא צריך לעשות לה את החיים יותר קשה ממה שהוא גם ליגאל אמיר מגיעה חיים לאחר המות כמו לכל רוצח שיש לו ילדים מי נתן רשות להרוג את עתידו יתכן ומחר הוא יהיה חופשי אולי תהיה פה ממשלה אמיצה ותשחרר אותו או ממשל אחר לגמרי שאולי הוא יקבל צלש
5
לכל הימנים פה אתם חיות ימח שמכם וזכרכם שתקבלו סרטן
יוסי | 03-11-2017 10:04
הרסתם את המדינה, לא סתם שונאים אתכם, יגאל עמיר היה רוצח מתועב ימח שמו וזכרו.
ליוסוף שקורא לעצמו יוסי: אנחנו אולי חיות - אבל א ת ה מפלצת
אוראור | 12-03-2018 19:41
שזה הרבה יותר גרוע - כן? אז תעשה טובה!!!!!!!!!!
ואתם קוראים לעצמכם אתר דתי? אתם אתר דתי - כמו שהארס
אוראור | 21-01-2018 17:54
הוא אתר דתי - ואפילו שם אני לא זוכרת שראיתי תגובות מסיתות כאלה - את התגובה הזאת פירסמתם בלי בעיות למרות הארס שהיא מטפטפת - את התגובות שלי לעיתים התלבטתם אם לפרסם אם בכלל - מה יש לכם - אתם נורמלים - הכל בסדר איתכם או מה - אה?????????????????????????????????????????????? מעצבנים!
6
שיעזבו לה כבר מה זה ? ??
מוריס | 06-11-2017 1:33
למה מציקים באופן הזה לאשה פרטית . moozot
7
לא ידעתי שלילדים בגן טרום חובה מותר להנחות
אוראור | 01-08-2018 10:13
תוכנית ברדיו - האם הגננת שלהם או אמא שלהם הסכימו לכך?...
8
כנראה ששני אלו חושבים שרצינות היא
אוראור | 20-04-2019 22:07
מילה גסה - והמבין יבין!.. שיעשו טובה!
9
שני ליצנים שברחו מהקרקס שלהם - והמבין יבין.
אוראור | 14-06-2019 10:30
שני ליצנים שברחו מהקרקס שלהם - והמבין יבין.