מזעזע: המתיחה נכשלה, האישה ירתה למוות בבן זוגה - סרוגים

מזעזע: המתיחה נכשלה, האישה ירתה למוות בבן זוגה

מונליסה פרז, צעירה בת 19, ירתה למוות בבן זוגה במהלך פעלול שהשתבש והיה אמור לעלות ליוטיוב דקות לאחר מכן: "אני ופדרו הולכים לצלם את אחד מהסרטונים המסוכנים ביותר אי פעם"

author-image
מזעזע: המתיחה נכשלה, האישה ירתה למוות בבן זוגה
  (צילום: שאטרסטוק)

בני זוג ממינסוטה שרצו לעשות פעלול בכדי למשוך כמה שיותר צופים, לא תיארו לעצמם שכך זה ייגמר.

על פי הסיפור, שהובא באתר רשת, מונליסה פרז, צעירה בת 19, ירתה למוות בבן זוגה במהלך פעלול שהשתבש והיה אמור לעלות ליוטיוב דקות לאחר מכן.

על פי כתב האישום שהוגש נגדה, במהלך הפעלול שהיה אמור לשעשע את הקהל מונליסה הייתה צריכה לירות בפדרו רויז בן ה-22 בזמן שהוא אוחז בספר צמוד לחזהו שאמור לבלום את הקליע. אלא שבניגוד לתכניות השניים, הקליע חדר את הספר ורויז נהרג במקום.

צוותי רפואה רבים שהוזעקו הגיעו לבית במינסוטה בו צילמו את הסרטון והחלו לבצע ברויז פעולות החייא אך נאלצו לקבוע את מותו זמן קצר לאחר מכן.

מדובר בזוג שרגיל בהעלאת סרטונים ליוטיוב בהם הם נראים מבצעים פעלולים במטרה להגדיל את קהל העוקבים שלהם: "אני ופדרו הולכים לצלם את אחד מהסרטונים המסוכנים ביותר אי פעם", צייצה מונליסה משפר שעות לפני הטרגדיה.

לצורך הסרטון השתמשו השניים באקדח חצי אוטומטי המכונה "נשר המדבר". למרות שהם ערכו ניסיונות "על יבש" לפני הצילומים ייתכן שהם לא היו מודעים לכך שמדובר באחד האקדחים העוצמתיים שיש וכי הוא יכול לחדור גם ספר עבה במיוחד.

לפני הטרגדיה שיתף רואיז את דודתו בפעלול שהם עומדים לתעד. "הוא סיפר לי על הרעיון הזה ואני אמרתי לו שלא יעשה את זה ושאלתי למה הוא מתכוון להשתמש באקדח", סיפרה. רויז מצדו השיב לה: "אנחנו רוצים עוד צופים, אנחנו רוצים להתפרסם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו