צפו: חידון התנ"ך העולמי לנוער התש"פ - סרוגים

צפו: חידון התנ"ך העולמי לנוער התש"פ

חידון התנ"ך העולמי לנוער נפתח בתיאטרון פתח תקווה בהשתתפות ראש הממשלה, שר החינוך ויו"ר הסוכנות היהודית. לשלב הגמר הגיעו השנה ארבעה מועמדים מישראל. צפו בשידור החי

author-image
צפו: חידון התנ"ך העולמי לנוער התש"פ
  חידון התנ"ך. ארכיון (צילום: שלומי כהן/ פלאש90)

חידון התנ"ך העולמי לנוער נפתח לפני זמן קצר (רביעי) באולפני פתח תקווה, בצורה אחרת, שונה וקצת מוזרה מזו שהורגלנו אליה. את החידון מנחה גם השנה "הבלשן של המדינה" ד"ר אבשלום קור.

החידון משודר ב'כאן 11' בשעה 11:00, וכשאר אירועי יום העצמאות, גם הוא נערך ללא קהל וללא המתמודדים מחו"ל ששוהים בשגרירות ישראל בארץ מגוריהם ומשיבים על השאלות באמצעות לוויין.

בחידון משתתפים שישה עשר מתמודדים, בהם ארבעה ישראלים, כאשר על פי התקנון, שניים מהם מבתי ספר ממלכתיים ושניים מבתי ספר דתיים.

החידון מתקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאף ישאל את שאלת ראש הממשלה הנועלת את החידון בטרם שלב השאלות המסכם. בנוסף ישתתפו, שר החינוך הרב רפי פרץ, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, יו"ר קק"ל דני עטר ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

מלבד החידושים הטכנולוגיים ובמתכונת השידור, חידוש נוסף שיבלוט לעין הוא נוכחתו של יו"ר הכנסת, חבר הכנסת בני גנץ, במקומו של היו"ר הקודם יולי אדלשטיין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ממש יפה!!
אנונימי | 29-04-2020 12:14
איזה חמוד אבשלום קור!!!
2
חידון התנ״ך - עם כל הצוות שבטח נמצא באולפן
רבקה | 29-04-2020 13:03
ראוי היה שהתשובה גם תכתב אחרי שהנבחן עונה. גם הצופים רוצים לקבל העשרה ולא תמיד המשיבים מדברים ברור. הלוואי שיפרסמו.
3
חידון התנך
יוני | 29-04-2020 14:39
אחלה שידוך!!
4
ביזיון
חיפאית ותיקה | 29-04-2020 18:32
מאז תחילת חידוני התנך בישראל אני צופה בהם באדיקות (חוץ מכמה שנים ששהיתי בחול) ומעולם לא הרגשתי תיעוב שכזה כמו בשידור היום! נאומים חסרי משמעות ארוכים כאורך הגלות, התלקקויות של הדר המנחה וחוסר התאמה בין המדובר לבין התמלול בכתוביות... ביזיון. לא אצפה יותר.
5
גנץ פדיחה
יאנוש | 30-04-2020 10:34
וווואוווו כמה חסר לי יולי אדלשטיין. אין מה להשוות בין בני גנץ ליולי אדלשטיין. רואים גנץ אינו בחומר בכלל, רואים שהוא גם מקריא טקסטים שאינו מחובר אליהם. להבדיל, יולי אדלשטיין מתמצא בחומר, יודע ומבין תנך טוב מאוד ומחובר לכל הטקסטים שהוא מקריא. חבל.