אדלשטיין על האלימות בכנסת: "מזועזע מן האירוע החמור" - סרוגים

אדלשטיין על האלימות בכנסת: "מזועזע מן האירוע החמור"

לאחר שפוצץ הדיון בכנסת בנושא קצבאות הנכים, לאחר תקיפה אלימה שכללה ניסיון דקירה ובקבוק זכוכית לראש, בין נציגי הנכים, מגיב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וקורא לראשי הארגונים להוקיע את הפעילים האלימים

אדלשטיין על האלימות בכנסת: "מזועזע מן האירוע החמור"

לאחר שהדיון ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בנושא קצבאות הנכים פוצץ, בשל אלימות שכללה ניסיון דקירה ובקבוק זכוכית לראש, בין נציגי הנכים, מגיב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וקורא לראשי הארגונים להוקיע את הפעילים האלימים.

"אני מזועזע מן האירוע החמור שאירע עתה בוועדת העבודה והרווחה בכנסת. הכנסת זה מקום לדיון ו-ויכוח, אבל אף פעם לא מקום לאלימות. עם כל ההבנה לחשיבות המאבק של הנכים, שהוא מאוד אמוציונלי, כמו גם למאבקים אחרים – לאף אחד אסור להשתמש באלימות. אני קורא גם לכל מנהיגי המאבק להוקיע מתוכם את אלה שנוהגים כך".

במהלך הדיון, קרא אחד מפעילי הנכים לעבר נכה שהעידה כי היא בעד המתווה: "תעמדי בצומת".

יו"ר הוועדה ח"כ אלאלוף וח"כ אילן גילאון דרשו להוציאו מהאולם, ואז החלה התנגדות של מספר פעילים, אשר כללה מכות ואף ניסיון דקירה בין פעיל אחד לשני באמצעות עט.

סדרני הכנסת השתלטו על המהומה. יו"ר הוועדה הודיע כי הישיבה הסתיימה וכי ישקול את קיום הישיבות הבאות ללא השתתפות חלק מהפעילים. "נמשיך לעשות טוב", אמר בתום הישיבה. חלק מהפעילים הודיעו עם ההודעה על סיום הישיבה: "נחזור לחסום כבישים כבר היום".

צפו במהומה (צילום: שירית אביטן כהן, מקור ראשון)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו