פדיחה: טראמפ הודיע שנבחר לאיש השנה, מגזין 'טיים' הכחיש

פדיחה: טראמפ הודיע שנבחר לאיש השנה, מגזין 'טיים' הכחיש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, צייץ אמש כי המגזין ''טיים'' הבטיח לו שיהיה איש השנה, אך למרבה הפתעתו המגזין האמריקאי הכחיש בכלל את העניין- "הנשיא טעה" הסבירו

פדיחה: טראמפ צייץ שנבחר לאיש השנה, המגזין הכחיש
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

לאחר שבשנה שעברה המגזין האמריקאי 'טיים', בחר בו לתואר האישיות שהשפיעה על השנה החולפת. זאת בהתאם למסורת שבה הזוכה בתואר הוא בד"כ הזוכה בבחירות לנשיאות ארצות הברית.  נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ צייץ אמש (שבת) כי גם השנה הבטיח לו המגזין להיות איש השנה שלהם.

"מגזין טיים התקשרו אלי כדי לבשר שגם השנה כנראה אהיה איש השנה שלהם, אבל בתנאי שאתחייב להסכים להתראיין ולהצטלם לעיתון. אמרתי להם שככל הנראה זה לא מספיק ושזה לא יקרה. תודה בכל מקרה". צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר האישי שלו.

המגזין האמריקאי מיהרו להשיב אש לציוץ של הנשיא ופרסמו בחשבון הטוויטר שלהם: "הנשיא טעה כשאמר שבחרנו בו לאיש השנה. טיים לא מגיב או חושף בפני הציבור את בחירתו, עד מועד הפרסום הרשמי – 6 בדצמבר". סנטורים רפובליקנים תקפו את הנשיא בעקבות הציוץ המביך, בנוסף לכך הסביר ועקץ את טראמפ עורך לשעבר במגזין טיים וכתב: "מצטער להיות זה שמבשר לך את זה, אבל כשאומרים לך סביר להניח, זה אומר שלא תהיה איש השנה. הם פשוט רצו שתצטלם. אבל אני בטוח שאתה שומר עדיין שער מזויף של המגזין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו