בנט לא מתקפל: "דרשנו לשמור על חיי אדם, ועל זה נעמוד"

בנט לא מתקפל: "דרשנו לשמור על חיי אדם, ועל זה נעמוד"

יו"ר הבית היהודי לא חוזר בו מהתנאי שהציב להכנסת 'ישראל ביתנו' לקואליציה. "לא דרשנו לא ג'ובים ולא תקציבים, דרשנו לשמור על חיי אדם, ועל זה נעמוד״

"דרשנו לשמור על חיי אדם, ועל זה נעמוד"
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

קואליציית ה-66. הבית היהודי ממשיכה את המשבר מול הליכוד.

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כמו גם שרת המשפטים איילת שקד מסרבים להתראיין לתקשורת הדתית ואת אמירותיהם בנושא המו"מ הם מעדיפים להעביר לערוצי הטלויזיה או בכנסים בהם הם משתתפים.

הבוקר (ה') במהלך דברים שנשא בכנס תל אביב – יפו לחינוך מתקדם התייחס בנט לתנאי שלו להכנסת ישראל ביתנו לקואליציה – תיקון ליקויי הקבניט והצמדת מזכיר צבאי לועדת השרים.

בדברים שאמר בנט, הוא המשיך את הקו הלא מתפשר שלו "״כקברניטים של המדינה, אנחנו חייבים להתייחס לתפקידנו ביראת קודש, בחיל ורעדה, במקצועיות עמוקה, מתוך ידע רחב וערכיות מוחלטת.

אף קברניט לא צריך להרים את היד עבור החלטה שמשמעותה לשלוח את בנינו לעזה או לבנון, מתוך ידיעה שחלקם לא ישובו, מבלי לדעת ולהבין על מה הוא מצביע, מבלי שיש לו את התמונה והידע, מבלי שיש לו את היכולת לשאול את השאלות הנכונות. ראיתי את זה במו עיניי כמפקד במלחמת לבנון השניה, וכחבר קבינט ב"צוק איתן". אסור שזה יקרה שוב." הדגיש בנט.

"לא דרשנו לא ג'ובים ולא תקציבים, דרשנו לשמור על חיי אדם, ועל זה נעמוד״. סיכם בנט.

בינתיים בליכוד מסרבים להענות לדרישה של בנט, וצריכים להתמודד עם משבר נוסף מצד סיעת כולנו, כשיו"ר המפלגה משה כחלון מסרב להענות לדרישה של 'ישראל ביתנו' לקידום חוק שיגביל את האפשרות של בית המשפט העליון לבטל חוקים של הכנסת, אלא ברוב של 8 שופטים בהרכב של 15.

אמש נחתם ההסכם הקואליציוני בין הבית היהודי לליכוד, וההצבעה בכנסת על מינוי ליברמן לשר הבטחון וסופה לנדבר לשרת הקליטה צפויה ביום שני. עד אז יש לראש הממשלה זמן לדון עם כחלון ובנט על דרישותיהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בנט ...אין עליך
יהודה ועוד לקרא | 26-05-2016 11:20
2
רמבו תשומי לא קיבל מספיק תשומי בימים האחרונים,
בוא נראה אותך בנט אידיוט מצביע נגד הממשלה, | 26-05-2016 12:08
אתה דואג לחיי אדם? אתה דואג רק לעצמך מקורבך ושקד,יאלה ספר לנו הגיבור הגדול מסיירת מטכ"ל איך שידרגתה את שקד ביחד עם הרונצקי,בוא נשמע את הגיבור העלוב שכל עיסוקו הוא בגרגור יום יומי, גרוגרגת מגרגרת מגרונו ללא הרף,אתה רק מחפש ללא הרף תשומת לב שישמעו את השטיות שלך, בכל מקום שאתה נמצא אתה כישלון,לא הייתה גיבור גם אם הייתה בסיירת מטכ"ל יש רבים מאד טובים ממך שעושים עבודה מעולה בלי הרעש והצילצולים שלך, אתה תדאג רק לכיסא שלך לא יותר ותצביע עם הממשלה כי אין לך אומץ להצביע נגדה, אם תעשה כן כולם ילכו לבחירות ונראה היכן תהיה בפעם הבאה,כי אם חיי אדם היו חשובים בעינך בתאונות דרכים לא היו נהרגים סתם כך אנשים יותר מכל פיגוע ומלחמה, לכו יא חתיכת שמאלנים בתחפושת ימנית בנט ושקד החיילים של נוני מוזס שעושים את כל אשר אומר להם, בקושי תקבל 8 מנדטים, אם יהיה שכל לאנשי הבית היהודי יעיפו אותך ואת שקד מהבית היהודי, אתם לא מייצגים אותו בשום מובן שני נוכלים,
3
טעות בכתבה
למערכת | 26-05-2016 17:31
כתוב "אמש נחתם ההסכם הקואליציוני בין הבית היהודי לליכוד" צריך להיות "בין ישראל בתנו לליכוד"
4
צודק אבל לא חכם
צחי | 26-05-2016 19:08
הדרישה יותר מצודקת אך אינה קשורה להכנסת ליברמן לממשלה וחבל לקשור ביניהם וצריך להעמיד הבטחון על תילו בהבאת ליברמן במקום יעלון ובשפור הקבינט אין קשר בין הדברים והתנייתם