הבית היהודי: חוק משאל עם או שנתנגד לתקציב - סרוגים

הבית היהודי: חוק משאל עם או שנתנגד לתקציב

על רקע התהליך המדיני יודיע היום יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בישיבת הסיעה כי בלי חוק משאל עם לא תתמוך המפלגה בתקציב המדינה ״זוהי דרישה ערכית ומוסרית"

הבית היהודי: חוק משאל עם או שנתנגד לתקציב
  משא ומתן בכפוף למשאל עם. בנט (פלאש90)

הבית היהודי תתנה תמיכה בתקציב המדינה בכך שיעבור חוק משאל עם על כל הסכם מדיני עתידי.

על רקע התחדשות המשא ומתן המדיני, יודיע היום יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, בישיבת הסיעה בצהריים כי הבית היהודי תתנה את תמיכתה בתקציב המדינה בהעברת חוק משאל העם.

בשיחות סגורות הבוקר אמר בנט כי ״זוהי דרישה ערכית ומוסרית. המשימה הראשונה שלנו בבית היהודי היא למנוע קרע בעם. ״

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

זהו אינו האיום הראשון בבית היהודי שלא להציב בעד התקציב. לפני עשרה ימים פרסמנו ב'סרוגים' כי ארבעה ח"כים (שטבון, סטרוק, כלפה ויוגב)  אמרו כי יתנגדו לתקציב אם לא יבוטל הקיצוץ בתקציבי הישיבות. מאוחר יותר תקפה אותם חברת הכנסת שולי מועלם ואמרה כי זו עמדת כל המפלגה, אולם עד עתה לא התקבלה החלטה כזו בישיבת הסיעה.

בינתיים ח"כ יוגב מתייחס למו"מ המדיני וכותב: כי ישראל זקוקה לזמן מדיני כדי לייצר בריתות אל מול האיום הגרעיני, אך עם זאת: "צריך לומר באופן חד משמעי, צלול וברור לאמריקאים, לאירופאים ובעיקר לאלה שדעתם שמאלנית עד שמאלנית קיצונית החושבים שבנסיגות מארצנו נביא שלום. כי רק המשך שליטתנו, חיזוק יישובנו וריבונותנו הם שיקרבו את היציבות, הביטחון והשלום."

על השאלה מה יהיה מעמדם של כ-1.8 מליון ערבים החיים ביהודה ושומרון, אומר יוגב: "מוטב ששאלה זו תישאר פתוחה או תקבל תשובה בדמות של אוטונומיה או קונפדרציה תחת שלטון ישראל, ולא תקבל תשובות שבהם יש סיכונים מוחשיים הרבה יותר גדולים לישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הכול דיבורים, עד שיקבל טל מהאח התאום יהיר
שחצן נבוב | 22-07-2013 14:58
נפתלי מוכן למכור את כל עקרונותיו ובתנאי שיפגע בתורת ישראל, כך שהכול דיבורים עד שיהיר יתקשר אליו ויסביר לו שקימת כאן הזדמנות פז לפגוע ביהדות.
2
עשית ת'פאדיחה
אאא | 23-07-2013 0:00
משאל עם לא משאל עם עכשיו הם יעשו ככל העולה על ליבם ימח שמך אדון נפתלי ה' ישיב לך כגמולך פגעת בתורה ועכשיו בארץ לא תנקה מדינה של גיהנום
3
דיבורים, דיבורים, דיבורים, דיבורים, זיבולים
חיים | 23-07-2013 14:04