המשטרה מכחישה: ניר חפץ לא הפליל שרים בליכוד - סרוגים

המשטרה מכחישה: ניר חפץ לא הפליל שרים בליכוד

חרף הפרסומים כי עד המדינה ניר חפץ סיפק לחוקריו חומרים מפלילים נגד שרים במפלגת הליכוד, במשטרה מכחשים את הידיעה, ואומרים: "עד כה לא נמסר שום מידע כזה או דומה לו"

author-image
המשטרה מכחישה: ניר חפץ לא הפליל שרים בליכוד

במשטרה מגיבים היום (חמישי) בחריפות נגד הפרסומים, לפיהם עד המדינה, ניר חפץ מקורבו של ראש הממשלה נתניה העיד נגד שני שרים מכהנים בליכוד וטוענים: "הפרסומים מכילים מידע שגוי שיש בו כדי להטעות את הציבור".

בהודעת המשטרה נכתב, כי הבוקר פורסם כאילו עד המדינה ניר חפץ סיפק לחוקריו חומרים מפלילים נגד בכירים במפלגת הליכוד, ביניהם שני שרים מכהנים . מסיבות מובנות, משטרת ישראל לא נוהגת להכחיש באופן שוטף דיסאינפורמציה המופצת בתקשורת או ברשתות החברתיות.

אולם הפעם הם מסבירים, "במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו".

לטענתם, כל פרסום בנושא החקירות יש בו כדי לפגוע בחקירה ולהפר צו שיפוטי האוסר לפרסם כל פרט מפרטי עדותם של עדי המדינה. לבסוף כתבו, "משטרת ישראל אינה אחראית לפרסומים בלתי רשמיים המופיעים מטעם גורמים שונים ועל אחריותם". משטרת ישראל בשיתוף פעולה הדוק עם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ימשיכו לנהל את החקירה ביסודיות ומקצועיות וללא משוא פנים במטרה להגיע לחקר האמת.

דיווח שקרי: ניר חפץ לא העיד נגד שני שרים מכהנים

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', במסגרת ראשי פרקים אשר מסר חפץ  בלהב 433, הוא העלה את שמותיהם של ארבעה בכירים בסיעת הליכוד שעימם ניהל קשרי עבודה בכנסת הנוכחית ובזאת שקדמה לה, ושעל פי החשד מההתנהלות איתם קיים חשד לפלילים.

"הנושאים קשורים בין היתר לפרויקטים במערכת הבריאות ובמשרד להגנת הסביבה", דווח בעיתון, "חפץ התנהל מול אותם גורמים הודות למעמדו המיוחד בסביבת ראש הממשלה".

"על פי החשד", מדווח 'ידיעות', "ההתנהלות בוצעה תוך הימצאות בניגוד עניינים מהותי, ניצול לרעה של נושאי משרה ומתן העדפה פסולה. מדובר בסוגיות הקשורות לרגולציה במערכת הבריאות, לנושאי נדל"ן ולנושא נפיץ הקשור לאיכות הסביבה אשר עדיין נמצא במרכז סדר היום הציבורי".

"מדובר בחומר מודיעיני בעל ערך רב, וחלקו מתווסף לחומרים מודיעיניים קודמים שהיו במשטרה", אמרו גורמים המעורים בנושא לעיתון 'ידיעות אחרונות'.

בדיווח הודגש כי חפץ יידרש לספק ראיות ותימוכין לדבריו, ולא תיפתח חקירה פלילית נגד אותם בכירים רק על סמך מסירת גרסתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו