האיש הקרוב ביותר, ניר חפץ חתם על הסכם עד מדינה - סרוגים

האיש הקרוב ביותר, ניר חפץ חתם על הסכם עד מדינה

התפתחות דרמטית בחקירות ראש הממשלה: יועץ התקשורת לשעבר של בני הזוג נתניהו, ניר חפץ חתם עם המשטרה והרשות לניירות ערך על הסכם מדינה. האם זה האקדח המעשן?

author-image
האיש הקרוב ביותר, ניר חפץ חתם על הסכם עד מדינה
  (צילום: פלאש90)

דרמה בחקירות ראש הממשלה.

אחרי חתימתו של מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, על הסכם עד מדינה בפרשה 4000, בימים האחרונים המשטרה ורשות ניירות ערך פתחו במגעים עם ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, במטרה לחתום עימו על הסכם דומה.

על פי הדיווח באתר ynet, הסניגור הפלילי הבכיר עו"ד אילן סופר, שכבר סגר בעבר כמה הסכמי עד מדינה בלהב 433, נפגש בשמו של חפץ כמה פעמים בשבוע שעבר עם בכירים בלהב, ודן איתם על התנאים. עד כה עדיין לא נחתם הסכם שכזה עקב פערים בין הצדדים.

בשעה 14:30 פורסם כי חפץ חתם על הסכם עד המדינה. "אמש נחתם הסכם עד מדינה בין מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך והיחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 במשטרת ישראל לניר חפץ."

נזכיר, כי חפץ היה עצור שבועיים בתיק 4000, תיק בזק, והכחיש את כל החשדות נגדו. הוא יוצג לאורך כל הפרשה על ידי עו"ד ירון קוסטליץ, שאף הופיע אתמול בבית המשפט וסיכם עם נציגי המשטרה ורשות ניירות ערך על שחרורו של חפץ למעצר בית. הסניגור קוסטליץ' היה זה שגם ייצג את חפץ בדיונים השונים, ואף הגיש ערעור על הארכת מעצרו של חפץ בבית המשפט המחוזי.

במהלך אחד הדיונים בהארכת מעצרו, הפנה חפץ טענות כלפי השב"ס על תנאי המעצר: "הייתה קטטה של עצירים בתא, ואז זה עוד שעה או שעתיים שאתה לא ישן והתעוררתי בבוקר עם מאות עקיצות של פשפשים וכל גופי מכוסה שלפוחיות". חפץ סיפר כי "כשהגעתי הבוקר לחקירה ביקשתי רופא שיתן לי משהו להרגעה. התשובה הייתה 'לא מתים מזה. תקבל טיפול משב"ס".

"היו לי מאות שלפוחיות בידיים ובגוף ואני לא מאמין שהקריטריון לראות רופא זה רק כשנשקפת סכנת חיים", נדהם חפץ.

חפץ תיאר גם ארוע בו זוהה על ידי אסירים בטחוניים: "ביום ראשון שנעצרתי הגעתי בלילה לאחד ממתקני שב"ס. שם כנראה, אני לא יודע איך כנראה שזיהו אותי עצירים בטחוניים מעזה ובמקום שבו הייתי קמה מהומה ושמעתי צעקות בערבית 'נתניהו' והייתה מהומה רבה".

חפץ ביקש לראות רופא ביום הראשון שבו נעצר, "אחרי שהחקירה הסתיימה השאירו אותי עוד שלוש שעות והתשישות הזו ששאלו אותי שאלות גרמה לזה שהתמוטטתי ורק אז הביאו חובש שמדד לי לחץ דם וכו'. זה נגמר בזה שנפלתי על הרצפה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חפץ הוא ככלי שאין בו חפץ. כנראה שהפשפשים נקרו לו במוח
עמוס | 05-03-2018 17:32
לא היה כלום לא יהיה כלום. ה' עמך ביבי היקר
ביבי לא מצטיין בבחירת מקורבים
בעייה | 05-03-2018 18:39
ארי הרו דוד שמרון שלמה פילבר מולכו ניר חפץ שאול אלוביץ שרה נתניהו יאיר נתניהו
2
תגובה לבעייה: ביבי יודע שמחדירים לו חפרפרות לביתו ולמשרדו ולכן הוא נזהר
עמוס | 05-03-2018 23:51
המשטרה סחטה את כל העדים כמו לימון. התוצאה תהיה שכולם יישארו חמוצים