דיווחים בעולם הפוטבול: הגדול בכל הזמנים פרש ממשחק

דיווחים בעולם הפוטבול: הגדול בכל הזמנים פרש ממשחק

טום בריידי, הנחשב על ידי רבים כשחקן הפוטבול הטוב בכל הזמנים, פורש ממשחק, כך על פי הדיווחים בארה"ב. למרות זאת, מודיעים בסביבתו: ההודעה הרשמית תגיע בזמן הקרוב

author-image
דיווחים בעולם הפוטבול: הגדול בכל הזמנים פרש
  (צילום: שאטרסטוק)

הקוורטרבק טום בריידי, שנחשב על ידי רבים כמעט ללא עוררין לשחקן הפוטבול הטוב בכל הזמנים, פרש ממשחק בגיל 44, אחרי לא פחות מ-22 עונות בליגת הפוטבול הבכירה בארה"ב, ה-NFL. כך מדווחים ברשתות הספורט בארה"ב.

בריידי עדיין לא הודיע רשמית על פרישה, אך מקורות בתקשורת בארה"ב מודיעים כי הוא החליט על כך באופן סופי. בריידי לא היה מעוניין ב"עונת פרישה", ולכן פעל בנושא בצורה שקטה יותר.

עוד באותו נושא

במהלך טקס הפתיחה: דקה דומיה לזכר ספורטאי מינכן

7 זכיות בסופרבול

טום בריידי התחיל את הקריירה שלו כאשר נבחר בסיבוב השישי (בחירה 199) בדראפט ה-NFL‏ בשנת 2000 מאוניברסיטת מישיגן על ידי ניו אינגלנד פטריוטס.

בריידח זכה בסופרבול, אליפות הפוטבול, לא פחות מ-7 פעמים, שישה מהם עם הקבוצה שהוא הכי מזוהה איתה, ניו אינגלנד פטריוטס, ואחד עם טמפה ביי באקנירס.

בנוסף לכך, בריידי מחזיק בחמישה תוארי MVP (השחקן המצטיין) של משחק הסופרבול, ושלושה תוארי MVP של העונה הסדירה. בריידי מחזיק בשיא של 278 ניצחונות בליגה, כולל שיא של 243 ניצחונות בעונה הסדירה. הוא שיאן ההופעות והניצחונות בפלייאוף ובסופרבול, מחזיק בשיאי המסירות לטאצ'דאון וכמות היארדים במהלך העונות הסדירות והפלייאוף.

למרות הדיווחים אמר סוכנו של בריידי כי "אני מבין שישנם ספוקלציות בנוגע לעתידו של טום. בלי להיכנס לדיוק של הדיווחים הללו, טום יהיה היחיד שיודיע על התוכניות שלו. הוא מודע ללו"ז של עולם הפוטבול, ולכן ההודעה שלו תגיע בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו