כוכב אנדרדוס תוקף: קמפיין שקרי והוצאת דיבה - סרוגים

כוכב אנדרדוס תוקף: קמפיין שקרי והוצאת דיבה

כמו במהלך מבצע 'שומר החומות', הגרעינים התורניים שוב תחת מתקפה. תחת ההאשטאג '#מתנחלוד' פורסמו מאות ציוצים נגד הגרעין התורני בלוד

author-image
כוכב אנדרדוס תוקף: קמפיין שקרי והוצאת דיבה
  (צילום מסך)

המתקפות ברשת נגד הגרעין התורני בלוד, מעורר סערה רבה וויכוחים בלתי נגמרים ברשתות החברתיות. תחת ההאשטאג '#מתנחלוד' מאות ציוצים מאשימים את אנשי הגרעינים התורניים בכך שהם מתגוררים בדירות של הדיור הציבורי על חשבון משפחות הזקוקות לכך.

עוד באותו נושא

האשמת הגרעינים התורניים בלתי מבוססת | תגובה

בין המגיבים לקמפיין, הוא כוכב חבורת אנדרדוס, מתן צור, המתגורר בלוד, הטוען כי מדובר בקמפיין שקרי הגובל בהוצאת דיבה.

לדברי צור: "הקמפיין השקרי שמובילים דינה דיין וחבריה נגד הגרעין בלוד, הוא פשוט שקרי מהיסוד". צור הוסיף כי "לגיטימי להתנגד לקונספט של גרעין תורני (ניתוק מהשטח במקרה של לוד, אגב), אבל מה היא שעושה זאת כבר הוצאת דיבה". "אנחנו נמשיך לגור פה ולהיות חלק מהעיר שאנחנו אוהבים", חתם.

גם יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב למתקפה על הגרעינים התורניים, וכתב: "להתנחל בארץ ישראל זו זכות גדולה, מצווה גדולה, כבוד גדול, וגאווה גדולה. בלוד, ברמלה, בירושלים, בעכו, ביהודה ושומרון, בנגב, בגליל, ברמת גן, ברמת אביב, וברמת הגולן. כיבוש והתנחלות. מאז ימי יהושוע בן-נון ועד ימינו. אלפיים שנה חיכינו לחזור ולהתנחל. תקראו לנו מתנחלים עוד ועוד".

עוד באותו נושא

האמת על הגרעינים התורניים / תגובה


5

מי שעומדת מאחורי הקמפיין היא אשת השמאל דינה דיין. בתגובה לציוצים נגד הקמפיין היא כתבה: "מהרגע שפתחתי את סיפור הגרעינים בגל"צ אני נתונה להתקפה בטוויטר אבל גם מחוצה לו, שכוללת שקרים כאילו אני מנהלת בעצמי גרעינים ותקציבים ואיומים בתביעות דיבה".

"אני עומדת מאחורי כל מילה – אתם גזלנים מהציבורים הכי מוחלשים – אתם גזלני הדיור הציבורי. שקרנים. ואינטרסנטים. תתבעו", כתבה דיין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
צריך להתנחל בבני...
יוני | 26-08-2021 9:51
צריך להתנחל בבני ברק עצמה ולא להסתפק בקריית הרצוג או בגבול רמת גן. למה מתן צור לא רוצה להקים קהילה דתית לאומית בצמוד לישיבת פוניבז' ? קהילה דתית לאומית בשכונת ויז'ניץ ? להשתלט מחדש על בית הכנסת הגדול ברבי עקיבא ? להחזיר את רחוב רבי טרפון לשליטה דתית לאומית. להשתלט בחזרה על שיכון ה' . לשלוט שוב על מגרש אליצור . למה את זה מתן צור לא מזכיר ? כל היום ערבים ערבים. דתי לאומי על בני ברק כבר השתלטת או שגורשת משם בבושת פנים ?
תבוא ותנסה,...
בוני | 26-08-2021 14:48
תבוא ותנסה, אתה פשוט מפגר ללא מוח מי שינסה הוא יהיה חל מיציקות בבתי עלמין של רצפות הקברים,
למה אתם...
סרוגים? | 26-08-2021 13:22
למה אתם נותנים לאנשים להגיד את האמת?
רוצים קודם...
מתנחל | 26-08-2021 11:25
רוצים קודם כל ליצור קהילה דתית איפה שאין ורק אחרי זה קהילה דתית לאומית.
יש דתיים לאומיים בבני ברק
אני | 26-08-2021 10:28
זה פשוט לא מעניין את התקשורת ולא שמעת על זה
2
תביעת דיבה
בן יהודה | 26-08-2021 10:51
רק בתביעת דיבה אפשר לעצור את השקרנים.
3
מתנחל, תהיה מדויק....
יוני | 26-08-2021 17:32
מתנחל, תהיה מדויק. רוצים קודם כל ליצור קהילה דתית לאומית איפה שאין. אגב, חרדים הם לא דתיים. הם חרדים. זה משהו אחר לגמרי. לכתוב שהחרדים הם דתיים זה כמו שתכתוב שהחילוניים הם דתיים.
4
צריך חוק..החזרה בתשובה...
ד ש | 26-08-2021 18:14
צריך חוק..החזרה בתשובה של קטין מינימום עשר שנות מאסר עם עבודת פרך. ומכיוון שכל תאוותם היא מדינה הלכה שתסקול תתלה ותשרוף אנשים אז החזרה בתשובה של יותר מקטין אחד יש לשרוף את כל משפחתו של המשמיד קטינים ומביא אותם למעשה טאליבן ודאעש. אין לשכוח שהדתיים אינם האור אלא חושך מוחלט הרוצה להמית כל דבר מלבד דת שהיא בעצם מסגרת לביצוע פשעים חמורים. אולי בעיניהם למכור ילדיך לעבדות זה מותר כי זה מותר בתורה אבל התקדמנו בעולם מהחושך שהיה נפוץ. מקדש הדמים לעולם לא יבנה שנית
עצוב שאתה...
ד.מ | 27-08-2021 3:51
עצוב שאתה כנראה לא יודע מה זה חרדים נפגשתי איתם בהרבה סיטואציות במהלך השנים והם האנשים הכי מדהימים שיש התאווה שלהם היא בכלל לא מדינה שתסכול או תשרוף בני אדם להיפך הם אלו שדוגלים הכי בשלום אני מאחלת לך שתפגוש בני אדם בחיים שלך שיזכירו לך שבכל ציבור יש טובים ויש טובים פחות בהצלחה!
אתה ,כנראה...
א | 26-08-2021 22:09
אתה ,כנראה בנוי משנאה טהורה.איך אתה סובל את עצמך? אתה מסכן גדול.
בור ועם...
יצחק | 26-08-2021 20:06
בור ועם הארץ אומלל. פשוט מרחם עלך.
5
אני גר בלוד...
אורי | 26-08-2021 19:15
אני גר בלוד וכל הזמן מנסים לתפוס אותנו כל כל פיפס שלא עשינו והערבים לא מפסיקים לעשות בעיות ולא נעצרים לפני כמה ימים קראו לכל היהודים שיש להם נשק( עם רשיון כמובן) ולקחו להם את הנשק אני רק רוצה להגיד שהערבים חוגגים עם הנשקים שלהם ומשתמשים בהם למטרות רעות
6
ffdfdfdfd
fdfddd | 26-08-2021 19:23
מתן צור תחזיר מהחרדים את הרבנות הראשית לדתיים הלאומיים אחרי זה תדבר.