רינג תאורה: המדריך לביוטרית המתחילה - סרוגים

רינג תאורה: המדריך לביוטרית המתחילה

יש לך שאיפות בתחום סרטוני הביוטי ליוטיוב? אל תהי חאפרית - באמצעות מוצר בסיסי כרינג לייט תוכלי לארגן לעצמך אולפן ביתי מושלם

רינג תאורה: המדריך לביוטרית המתחילה
  צילום: Shutterstock.com By anon_tae

מקצוע חדש נולד "ביוטרית" , זו שחולקת מחוכמתה בענייני איפור וטיפוח באמצעות סרטוני יוטיוב. מדובר בתופעה שמציפה את השוק, כך שאם יש לך כוונה להשתלב בעולם הזה, כדאי שתביאי תוכן שעוד לא נראה כמוהו ולא פחות חשוב – תשקיעי בצילום איכותי, בשילוב תאורה מצוינת שתהפוך אותך מעוד חפרנית למקצוענית!

בטח יצא לך להיתקל באינסטגרם וטיקטוק באחד הפריטים הכי פופולריים בקרב מי שמצלמים סרטוני רשת הלוא הוא רינג תאורה. מדובר בחצובה לפלאפון הנייד בשילוב טבעת אור שעושה נפלאות לסרטונים. בעצם עד היום מי שצילמה בסמארטפון לרוב נעזרה לאחר הצילומים בפילטרים מבהירים, אך ברגע שיצא המוצר לאור הוא שידרג לאן שיעור את חווית הצילום העצמי.

צילום באדיבות Gadgetshop.co.il
יח"צ חול

מטרתו של הרינג לייט הוא בראש ובראשונה ליצור תנאי אולפן. צורתה של הטבעת בשונה מפלאש חיצוני מעלימה צללים ובדומה לפלאש חיצוני הופכת את הפרטים בצילום ליותר ברורים, אחידים ופוטוגנים. מדובר במוצר זול למדי שנע בין 100-400 ש"ח תלוי בפיצ'רים הנוספים. לרינג טוב לדוגמה יש דמפר שבאמצעותו ניתן לשלוט על כמות האור הנשפכת ואופציות לתאורה חמה וקרה כי מה שמתאים לחלל אחד יתאים פחות לאחר. רינג לד יהיה מעט יקר יותר אך מדובר במוצר שאינו מתחמם ולכן גם אינו מחמם – דבר חשוב בצילומי איפור בפרט בהם לזיעה אין מקום.

הקונספט של תאורת הרינג לייט קיים כבר משנות חמישים אז הומצא בכדי לשמש רופאי שיניים, אך השימוש העכשווי בו כמוצר בסיס לכל דורש נעשה בעיקר בחמש השנים האחרונות. תקופת הקורונה שהביאה רבים להתמודד לראשונה מול מצלמה – הפך את המוצר לאחד הנמכרים באמזון בתחום הסמרטפונים מקום רביעי בחיפושים אחרי המכשירים עצמם. עם התחרות נוצרו שידרוגים כמו אפשרות להניח מספר מכשירים במקביל על גבי החצובה – מה שמאפשר מספר זוויות צילום למי שאוחזים ביותר ממכשיר אחד ומוכנים להשקיע בעריכה.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תודה. אפשר עוד...
טל | 24-08-2020 11:45
תודה. אפשר עוד כתבות בנושא צילום ליוטיוב?