ועדה בכנסת תבחן קיצור ימי החופשה במערכת החינוך - סרוגים

ועדה בכנסת תבחן קיצור ימי החופשה במערכת החינוך

יום לפני שילדי ישראל יוצאים לחופשת שבועות ארוכה ושבועיים לאחר פארסת חופשת ל"ג בעומר - ועדת החינוך הקימה ועדת ח"כים שתיבחן את שינוי ימי החופש במערכת החינוך

author-image
ועדה בכנסת תבחן קיצור ימי החופשה במערכת החינוך
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

אם גם אתם סובלים מכך שהילדים שלכם יוצאים לחופשה כשאתם בעבודה, בכנסת מתחילים לראות סימנים ראשונים לשינוי.

ועדת החינוך הודיעה היום (ב') על הקמת ועדת משנה בראשותו של ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) שתיבחן את ימי החופשה לתלמידים במערכת החינוך, זאת בעקבות הפער שנוצר בין ימי החופש הנהוגים במשק לאלו של התלמידים.

ח"כ פורר שהגיש יחד עם ח"כ יוליה מלינובסקי את הצעת החוק להסדרת ימי החופשה במערכת החינוך אמר: "אחרי פארסת ל"ג או שמא יש לומר – ל"ד בעומר ורגע לפני שהילדים יוצאים לחופשת שבועות ארוכה מדי, הגיע הזמן שהכנסת תגיד את דברה. הקמת הוועדה נועדה להביא תוך זמן קצר הצעת החלטה שתשנה את מבנה ימי החופש בבתי הספר והגנים.

מורים רבים טענו כי מתנהל קמפיין נגדם ותנאי העסקתם יפגעו בשל הצעת החוק להסדרת ימי החופש. אין ולא היה רצון לפגוע במורים והגננות, אך יש צורך להתאים את ימי הלימוד למציאות הקיימת. ימי החופשה והנטל המוטל על החברה הישראלית בשל כך צריכים לעבור חשיבה מחדש וזאת כוונתנו. הועדה הוקמה לשמוע את כל הצדדים ולהגיע לעמק השווה על מנת לפגוע כמה שפחות בתלמידים, במורים ובהורים. אני מודה ליו"ר הועדה, ח"כ מרגי שהטיל עלי את המשימה החשובה הזו".

הועדה, שתכלול את חברי הכנסת מוטי יוגב, מירב בן ארי, מנואל טרכטנברג, חנין זועבי, חיים ילין ונורית קורן, תדון בין השאר בהליך בו נקבעים ימי החופשה ועיגונם בלוח השנה ללא אפשרות לשינויים שרירותיים, כפי שהיה בל"ג בעומר האחרון, כשרבים התקוממו על הזזת יום החופש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו