ברקת שוקל לשלול מקלמנוביץ' את תואר המשנה לראש העיר - סרוגים

ברקת שוקל לשלול מקלמנוביץ' את תואר המשנה לראש העיר

ל'סרוגים' נודע כי ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שוקל לשלול מקלמנוביץ' את התואר המשנה לראש העיר. "מפיץ שקרים". קלמנוביץ': "הם פוגעים בזכר הנופלים"

ברקת שוקל לשלול מקלמנוביץ' את תואר המשנה לראש העיר

גורמים בכירים בעיריית ירושלים תוקפים את המשנה לראש העיר, דב קלמנוביץ', בעקבות דבריו אמש (ראשון) לפיהם העירייה אינה מקיימת אירועי שמחת בית השואבה לציבור הדתי ומעבירה כספים לצורך כך רק לציבור החרדי.

בשיחה ל'סרוגים' אמרו הגורמים כי "צר לנו כי מר קלמנוביץ' מפיץ שקרים בוטים ומטעה את הציבור בהבלים הגובלים בהוצאת דיבה. אם היה פונה קלמנוביץ' אל הדרג המקצועי במקום לתקשורת, היה מקבל את רשימת האירועים הרבה שמארגנת עיריית ירושלים לכלל המגזרים ולציונות הדתית בהם עשרות אירועי סליחות הכוללים גם מופעי שירה וסיורים וכן 40 מוקדים של מופעי שמחת בית השואבה והקפות שניות ברחבי העיר, בהשקעה של קרוב למיליון וחצי שקלים".

עוד מסרו הגורמים כי "תמוה שמחזיק תיק האמור להיות בקיא בחומר עליו אחראי, אינו בקיא בו או שחמור מכך בקיא בו ומטעה את הציבור כדי להרוויח הון פוליטי".

ראוי כי קלמנוביץ' ייטול קורה מבין עיניו ויספר לציבור כי את 200,000 השקלים שהוסיף ראש העיר לאירועי מורשת ישראל לציונות הדתית, ביקש הוא עצמו כמחזיק התיק לנצל במלואם לאירוע זוכרים ושרים אותו ייסד במקום כתוספת לחגיגות בית השואבה.

עיריית ירושלים תמשיך להיות העירייה המובילה בארץ בכמות ואיכות האירועים לכלל המגזרים ובכללם וודאי לציונות הדתית, גם ללא סיועו של מר קלמנוביץ'".

בשיחה ל'סרוגים' הגיב קלמנוביץ' להאשמות ואמר: "אני משמש כרואה חשבון מעל 30 שנה, עוסק בתקינה ובוועדות מקצועיות בלשכת רואי החשבון, בעליו של משרד גדול בעיר ומעסיק עובדים מירושלים והסביבה . אני עושה את עבודתי הציבורית בעיריה בהתנדבות מלאה וללא קבלת שכר. לצערי הרב גורמים בכירים שאינם חושפים את שמם מטילים רפש אישי וחומקים מלהתעמת אם טענותיי הענייניות. מאחר והנתונים המדויקים אינם מרוכזים אני עושה דרכי כעת לעיריה להוציא דוח חשבונאי מסודר".

"באשר להאשמה החמורה בנוגע לאירוע זוכרים: את האירוע יסדתי לפני 11 שנים לזכרם ופועלם של נופלי מערכות ישראל ופעולות האיבה. האירוע הפך להיות אירוע מרכזי בירושלים ביום הזיכרון ומשודר ברשתות הטלוויזיה השונות והכניסה לאירוע היא ללא תשלום. עלות האירוע מסתכמת בלמעלה 900,000 ש"ח שרק בחלקם באים מקופת העיריה. השנה הובטחו כספים מגורמים ממשלתיים שונים שלצערי הרב לא הועברו ואכן בקשתי שעירית ירושלים תתמוך ב 200.000 ש"ח אני גאה באירוע שגם הוא מיועד לתושבי ירושלים דתיים חילוניים ואף שאינם יהודים . כל ניסיון לקשור בין הכספים הללו לשמחת בית השואבה מהווה פגיעה בזכר הנופלים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תושב קריית משה
דב | 05-10-2016 10:27
לי נאמר מהמתנ״ס שהשכונה שלנו מקבל תקציב כמו של מזרח ירושלים. מכיון שדתי לאומי לא מקבל תקציב !!!