מועלם: לא צריך לערבב בין שחרור פולארד לשחרור מחבלים - סרוגים

מועלם: לא צריך לערבב בין שחרור פולארד לשחרור מחבלים

"את פולארד צריך לשחרר כי זה המעשה הנכון, המוסרי, זה לעשות צדק ולתקן עוול", כך אמרה חברת הכנסת שולי מועלם במאהל המחאה של המשפחות השכולות מול בית ראש הממשלה

מועלם: לא צריך לערבב בין שחרור פולארד לשחרור מחבלים
  מועלם במאהל המחאה (יח"צ)

ח"כ שולי מועלם רפאלי הגיעה היום למאהל המחאה נגד שחרור המחבלים בירושלים והתייחסה להצעה האמריקנית לשחרור פולארד בתמורה למחבלים.

"לא צריך לערבב בין שחרור יונתן פולארד לשחרור מחבלים. אני בטוחה שפולארד לא רוצה להשתחרר בתמורה לטרוריסטים שדם יהודים על ידיהם. את פולארד צריך לשחרר כי זה  המעשה הנכון, המוסרי, זה לעשות צדק ולתקן עוול. שחרור המחבלים זה לא מוסרי, לא ערכי. זה לעשות עוול למשפחות השכולות ולעוות את הצדק." אמרה מועלם.

הבוקר פרסמנו בסרוגים כי ארה"ב הציעה לישראל לשחרר את האסיר היהודי, יונתן פולארד, תמורת שחרור של עוד 26 אסירים ובהם  גם כ-20 ערבים ישראלים. לפי גלי צה"ל, ארה"ב מבקשת לאפשר את המשך המשא-ומתן בין ישראל לפלסטינים באמצעות היוזמה שגיבשה. את ההצעה העלה מזכיר המדינה האמריקאי  ג'ון קרי, לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר לו שאין בכוונתו לשחרר אסירים כלל אם השיחות מסתיימות כמתוכנן בעוד חודש.

באמצעות שחרור פולארד, כך מאמינים האמריקאים, יוכל נתניהו לגייס רוב בממשלה שיתמוך ביוזמה. בתחילת השבוע מסרו מקורות דיפלומטיים מערביים כי ראש-הממשלה הציע לארה"ב לשחרר את פולארד תמורת הסכמת ישראל לשחרר מחבלים ערבים ישראלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו