הרב אלון לא ילך לכלא: ששה חודשי עבודות שירות - סרוגים

הרב אלון לא ילך לכלא: ששה חודשי עבודות שירות

בית משפט השלום בירושלים גזר היום על הרב מרדכי אלון עונש של ששה חודשי מאסר בפועל שיומרו בעבודות שירות. בנוסף נגזר על הרב 15 חודשי מאסר על תנאי ו-10,000 שקלים קנס למתלונן

הרב אלון לא ילך לכלא: ששה חודשי עבודות שירות
  נגזר דינו. הרב אלון (פלאש90)

בית משפט השלום בירושלים הכריע הבוקר (ד') בעניינו של הרב מרדכי אלון. השופטת חגית מאק קלמנוביץ' גזרה על הרב שהורשע בשני מעשים  מגונים בקטין בן 17 ששה חודשי מאסר, 15 חודשים על תנאי ו-10,000 שקלים קנס למתלונן. המאסר יומר בעבודות שירות.

ערב פרסום ההחלטה, פרסמה השופטת חגית מאק קלמונביץ' כי הרב מרדכי אלון "אינו מכחיש קיומו של מגע עם המתלונן".

בפרקליטות יכולים להיות מאוכזבים אחרי שדרשו עונש מאסר של שנה בפועל לרב. השופטת פסקה כי "התנהגותו של הנאשם בהזדמנויות שונות אינה התנהגות לגיטימית, גם לפי עמדתו של הנאשם, והסבריו אינם מחזיקים מים".

עם כניסתו לאולם בית המשפט אמר הרב אלון לעיתונאים: "בוקר טוב, חושבים טוב, יהיה טוב".

עו"ד אלישי בן יצחק, ממשרד עו"ד אלישי בן יצחק והמלמד במכללת שערי משפט, אמר בעבר לסרוגים כי "הרב אלון הורשע בעבירה של מעשה מגונה בכח שהעונש המקסימלי עליה הוא 7 שנות מאסר. צריך לזכור שמדובר בעונש מקסימלי ולא בעונש חובה, כלומר לבית המשפט יש שיקול דעת לתת עונש נמוך מהעונש המקסימלי".

כזכור, פרשת הרב אלון התפוצצה לפני למעלה משלוש שנים, כש'פורום תקנה' החליט לפרסם את החשדות נגד ראש ישיבת 'הכותל' לשעבר, לאחר שזה שב מהגלות בישוב 'מגדל' אליה יצא בהסכמת הפורום. בעקבות התפוצצות הפרשה פתחה המשטרה בחקירה והמליצה להעמיד את הרב אלון בחשד למעשים מגונים בשני תלמידים בעבר. עם תחילת המשפט קוצץ כתב האישום בחצי, לאחר שאחד העדים סרב להעיד בבית המשפט נגד הרב אלון.

על פי כתב האישום, בעקבות טרגדיה במשפחתו של המתלונן, זימן הרב את הנער ב' לחדרו, שם נצמד אליו, חיבקו ונישקו בצווארו ועל עורפו באופן שהסב לב' תחושת אי נעימות. פרקליטיו של הרב טוענים כי כך עשה זאת מתוך עידוד וחיזוק ולא מתוך צורך בגירוי מיני. לפני המשפט הוצע לרב אלון הסדר טיעון במסגרתו יודה בעבירות המיוחסות לו ויימנע מעונש מאסר. הרב סרב לעסקה בטענה כי אינו יכול להודות בעבירות שאותן לא ביצע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
היכן השרות
צחי | 18-12-2013 18:59
ילבש שחורים וכו'