קמלה האריס סגנית נשיא ארה"ב על שער מגזין אופנה - סרוגים

קמלה האריס סגנית נשיא ארה"ב על שער מגזין אופנה

סגנית נשיא ארה"ב הנבחר ג'ו ביידן בראיון נרחב לווג מצטלמת גם לשער המגזין בחליפה קלילה ונעלי סניקרס אופנתיות ומספרת על התחושות שלה כאשה ראשונה בתפקיד

קמלה האריס סגנית נשיא ארה"ב על שער מגזין אופנה
  קמלה האריס צילום: Shutterstock By Michael F. Hiatt

קמלה האריס סגנית נשיא ארה"ב, היא האשה הראשונה בתולדות ארצות הברית שתכהן בתפקיד וככזו היא מקבלת כתבת שער במגזין האופנה הנחשב ווג אליו היא מצטלמת ב… נעלי סניקרס!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

"להאריס יש משימה מונומנטלית" כותבים בווג "לעזור לרפא את אמריקה השבורה – ולהוביל אותה מהמשבר"

הסגנית מספרת לווג בראיון על האופן שבו הנשיא הנבחר ג'ו ביידן והיא יתחילו וגם על הרגעים המאושרים בהם התבשרה על ההצלחה במירוץ לנשיאות שגרמו לה לשכוח לסגור את הברז במקלחת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

זו הפעם השניה שהאריס בת ה-56 עוברת התמודדות שתוצאותיה אינן ידועות באופן מיידי. ב2016 התמודדה על תפקיד היועצת המשפטית לממשלת קליפורניה וספירת הקולות ערכה שלושה שבועות. גם הפעם הניצחון לקח זמן. היא מספרת על היום בו חזרה למלון בו התאכסנו בסמיכות למטה הקמפיין כאשר היא הפעילה מים במקלחת להתחמם ובנתיים עברה על הודעות טקסט מהן הבינה שהכריזו על ביידן כמנצח.

האריס כמובן שכחה מהמים וסצנת ההמשך מוכרת, האריס עומדת על הדשא באימונית ומשוחחת עם הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, הופעה שהתחלפה אחר כך בחליפה לבנה זוהרת לנאום הניצחון.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kamala Harris (@kamalaharris)

"אני תמיד אומרת את זה" מספרת האריס על מפגשים עם צעירים אמריקנים  "יכול להיות שאני הראשונה לעשות הרבה דברים – (צריך) לוודא שאני לא האחרונה" היא משתפת בהצלחה שלה שהיא גם מגדרית וגם תרבותית.

"חשבתי על האחייניות התינוקות שלי, שיידעו רק עולם אחד בו אישה היא סגנית נשיא ארצות הברית, אישה צבעונית, אישה שחורה, אישה עם הורים שנולדו מחוץ לארצות הברית." היא מספרת למגזין על התחושות שלה כאשה ראשונה בתפקיד בכלל ועל הרקע ממנו היא מגיעה כתוספת להישג.

אמה הייתה חוקרת סרטן השד שהיגרה לארה"ב מהודו ונפטרה לפני 12 שנים. מבחינת האריס למשמעות חייה של אמא כמרפאת יש קשר לשליחות שלה ושל נשיא ארה"ב היום "לאחד את ארצנו ולרפא" היא אומרת לווג.

קמלה האריס בצילומי אופנה

למי שמציינת שחר חדש וראשוניות התאימו במגזין תפאורה מקורית לשתי תמונות שער.

הראשונה משקפת את האריס במיטבה הקז'ואלי: נעלי התעמלות של קונברס ובלייזר של דונלד דיל – אפשרויות סטיילינג שהיו שלה.

השניה בחליפה עסקית בהירה של מעצב האופנה האמריקאי מייקל קורס שפונה למעמד הביניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו