אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הרב שלום כהן: "חובשי כיפות סרוגות – עמלקים"; בנט הגיב: "שיתביישו"

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן, תקף אתמול בדרשה שנשא ליד הרב עובדיה יוסף את ציבור הכיפות הסרוגות, וכינה אותם "עמלק". בנט בפייסבוק: "לא אתן שימשיך מסע ההסתה נגד ציבור הכיפות הסרוגות"

הרב שלום כהן: "חובשי כיפות סרוגות - עמלקים"; בנט הגיב: "שיתביישו"
  נפתלי בנט. מוחה על דבריו של הרב כהן (צילום: פלאש 90)

ראש ישיבת פורת יוסף וחבר מועצת החכמים של ש"ס, הרב שלום כהן, תקף אתמול (מוצאי שבת) את חובשי הכיפות הסרוגות במהלך שיעורו השבועי של מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף.

"כתוב 'כי יד על כס י-ה מלחמה לה' בעמלק', אמרו חכמים ש'אין הכיסא שלם כל עוד יש עמלק', מה זה כל עוד, ואין הכיסא שלם, 'כס' זה כיפה סרוגה, שומעים? כל עוד ויש כיפה סרוגה אין הכיסא שלם, זה עמלק, מתי יהיה הכיסא שלם? כשאין כיפה סרוגה", אמר.

● מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

על האפשרות כי ייבחרו רבנים חובשי כיפות סרוגות, אמר הרב שלום כהן כי "אנחנו מסכנים אם יהיה לנו רב, אמרתי את זה לאבא שלו על יד דרוקמן וכל אנשי עמלק. אלה יהודים אלה?".

הבוקר, הגיב שר הכלכלה והמסחר, נפתלי בנט, לדבריו של הרב כהן. "תתביישו לכם", כתב בפייסבוק.

"ברגעים אלה, אלפי חובשי כיפות סרוגות נמצאים מהגבול בסוריה ועד גבול מצרים, מרמת המחט"ים ועד אחרוני החיילים, ויורקים דם כדי להגן, גם על כבוד הרב.

"בימים אלה מתקיימות אזכרות לחבריי לנשק ממלחמת לבנון השניה, שמסרו נפשם, בהם חילונים ובהם חובשי כיפות סרוגות, חלקם נפלו עטורי צל"שים על גבורתם. להם גם, למען השם, קורא הרב "עמלק".

"ברגעים אלה, יושבים אלפי בחורים חובשי כיפות סרוגות, עם מוריהם ורבניהם ולומדים תורה בישיבות ההסדר והגבוהות. בשלב מאוחר יותר הם גם ישרתו בצבא הגנה לישראל.
לכל אלה קורא הרב "עמלק". ומכנה אותם "לא יהודים".

"בימים אלה, פועל בלי הפסקה "הבית היהודי" להקטין את הפגיעה בעולם התורה ומצליח בכך (כן, גם מסין הרחוקה הפכתי עולמות בעניין). הבית היהודי הביא גם–בהצלחה רבה–לתוכנית "שוויון בנטל" שתהיה מאוזנת יותר כלפי הציבור החרדי ותכיר בערך לימוד התורה כערך לאומי.

"גם הבית היהודי זה עמלק.

זה לא הכל. בדרשתו, הזכיר הרב שלום כהן את "דרוקמן וכל אנשי עמלק": הוא התכוון כמובן לרב דרוקמן, חתן פרס ישראל, ראש ישיבת אור עציון, הרב שחגג לא מזמן שמונים במעמד ראש הממשלה, ארוע בו השתתפתי יחד עם אלפי תלמידים בוגרי בני עקיבא. כולם עמלקים, כמובן.

"ערב תשעה באב, אני קורא לכל מנהיגי ונציגי הציבור החרדי, מהרב עובדיה יוסף, שישב בעת הדרשה סמוך לרב שלום כהן, ועד לנציגים הפוליטיים: גם אם אתם לא בממשלה, גם אם יש מחלוקות פוליטיות – עליכם לגנות ולהוקיע שיח שכזה. אני מבקש ומצפה כי תעשו זאת כבר הבוקר, לפני שיהיה מאוחר מדי. לא אתן שימשיך מסע ההסתה נגד ציבור הכיפות הסרוגות.

"אני גאה בכיפות הסרוגות!".

(צילום וידאו: ישי כהן, כיכר השבת)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
50 תגובות - 50 דיונים מיין לפי
1
נו. אלה הרבנים של ש"ס. בזכותו החילונים יהרהרו בתשובה. י
אליהו טויטו | 14-07-2013 8:11
אני לא מבין מאיפה מביאים רבנים מהסוג הזה ומה תנאי הסף של טיפוסים כאלה.
2
כשסרוג כמו בנט מתחנף לקונסרבטיבים, הוא אכן עמלק
רועי | 14-07-2013 8:23
אולטימטיבי אני מתבייש בבנט!
3
הרב הזה עוד יצטרך לעמוד בפני בורא עולם
| 14-07-2013 8:28
אבל את כסא הכבוד הוא כבר כנראה לעולם לא יראה.
4
בנט- אתה הטצאת עלינו את השם הזה..
| 14-07-2013 8:51
והפכת אותנו לאויבים של החרדים...
5
מי החזיר המון אנשים בתשובה בנט או מרן
חרדי | 14-07-2013 8:56
6
ממש ערס!!
מאיר | 14-07-2013 9:12
עד היום חשבתי שמתפקידם של רבנים הוא גם לקרב יהודים, ולהשכין שלום בין אדם לחברו, בפרט בימים אלו. מה שווה תורה ללא דרך ארץ? ומיהם אנשי ש״ס (לפחות רובם) שיקבעו מה שווה כל אחד, אפשר לחשוב כמה חילול ה׳ הם גרמו..
7
הרב שלום כהן שיחק בכמה אמרות אומללות לידיים של בנט
ישראל | 14-07-2013 9:21
שעושה בציבור החרדי שמות, וביחד עם לפיד באמצעות השם היפה "אחים" מרסק אותם לרסיסים, תוך כדי שהוא לא שוכח לחזק את ידם של ה"אחים" הנוספים הקונסרבטיבים והרפורמים. אני לא בעד אמרתו של הרב שלום כהן. וכל אחד מבין שהוא לא התכוון לכיפות הסרוגות פשוטו כמשמעו. הוא התכוון למנהיגי הבית היהודי שתוך חצי שנה הצליח לגרום כל כך הרס לציבור החרדי תוך כדי שימוש בצקצוקי לשון של שוויון בנטל, דאגה לכולם, ובעיקר "אחים" "אחים" ועל "אח" שכזה אמר יעקב אבינו הצילני נא מיד אחי מיד עשיו, אומרים חז"ל משחק אותו "אח" אך למעשה עושה מעשה עשיו. בנט במקום שתתבייש, אין לך בושה, אחרי שאתה זה שגרמת לכל הקיטוב האומלל הזה, אתה זה שגרמת לאלפי ורבבות יהודים חשובים ותמימים בעלי כיפות סרוגות להיראות כאילו כאלו שצועדים בדעות המעוותות שלך, עכשיו לפחות, סתום את הפה, ואם באמת אתה מתכוון שלום, אז אתה לא כזה טמבל, ואתה מבין מאוד שבסטטוס שלך אתה סך הכול ממשיך להבעיר את האש ולהלהיט את הרוחות. אני אגב, חרדי שהאמנתי לך לפני הבחירות וכמעט הצבעתי לך, כמעט אכלתי אותה.
8
הרב עובדיה גדול בתורה וקטן במידות מוקף מורשעים ומקללים
זה האיש | 14-07-2013 9:26
כיון שבמקום נכח " המיועד " יצחק יוסף ולא מחה אין הוא ראוי לשמש רב ראשי לישראל אלא רבם של גזעני שס .
9
5 כל מי שחזר בעקבות מרנך מידותו לא שלמות ונגוע בקללות
מוטב חילוני מחרדי | 14-07-2013 9:33
10
1 תנאי הקבלה : עבודה בשחור , שנור , כזב , מירמה והערמה
רבנים בעליבותם | 14-07-2013 9:35
11
ראית רב של שס או תמונתו תירק יריקה ועבור למדרכה השניה
בז להם | 14-07-2013 9:37
12
בנט לא נסלח לך אם תענה אי פעם לפניה או דיל עם שס.
אסף | 14-07-2013 9:39
13
ה' ישלם לא כל המחופשים האלה אמן...
יניב | 14-07-2013 9:40
מחרחרי ריב, בגלל "חכמים" כמוהם נחרב בית המקדש.
14
עמלק ר"ת : עובדיה מלמד לציבור קללות !
אהרון | 14-07-2013 9:45
שלום כהן ר"ת : שש לקלל ולמד מרבו כל המבזה נהנה, בעולם הזה וירש גהנום בעולם הבא . אוי להם מיום הדין שס ימלאו את כף הקלע מקטנם עד גדולם ואין להם מחילה וכפרה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא וביום פטירתם משתה ושמחה ומשלוח מנות .
15
נו, אז איפה החבר'ה שלנו שמצדיקים כל מילה מפיו של המרן?
שי | 14-07-2013 9:50
תמיד כשהרב עובדיה מוציא מפיו את קללתו השבועית, באים להם עשרה מטקבקים חסודים ומתחילים להסביר שמדובר בגדול הדור, ושאת דבריו אין להבין כפשוטם וכו' וכו'. עכשיו הנה, יש לכם הקלטה של דברי בלע ארסיים, כאשר ה"מרן" יושב ומחריש (שתיקה כהודאה וגו'). מה תגידו עכשיו?
16
מה שבנט עולל תוך חצי שנה... רב כהן חזור בך...
מתניה בר | 14-07-2013 9:54
17
אמר לכם את האמת בפרצוף! אתם יותר גרועים מהמחבלים בעזה.
6 | 14-07-2013 9:56
גדול המחטיאו יותר מן ההורגו אמרו חכמים. אתם הסרוגים המחוררים נקבים נקבים העמדתם צלם בהיכל ושמו נפתלי בטן שר"י שבידו הזדונית הצביע בעד גיוס בני הישיבות לטמאם נפש בצואת צה"ל הידועה לפריצות ורבים רבים מהסרוגים חוזרים בשאלה לאחר הצב"ה (דתל"ש) ולכן אתם יותר גרועים מהמחבלים שהורגים רק גופנית.
18
מי את עוונך ישא ואל מי תשא תפלה?! כי לא כהן אתה ולא רוד
אוהב שלום ורודף שלום | 14-07-2013 9:59
האם אנחנו עמלק?! ואותנו אתה מנסה להשמיד,להכרית זרע ישראל?!מי שמך להיות ה"בלעם" המחרף ומגדף מערכות ישראל?! בושה וחרפה.כתם בל ימחה.
19
יצחק יוסף שמע את דברי הבלע, ולא מחה!!! הוא לא ראוי
בן תורה | 14-07-2013 10:04
הוא לא ראוי לשום דבר.
20
כתוב:ש"ס=שחיתות סרוגה לאורך ולרוחב חייה של ש"ס.
המגדף אתה?! | 14-07-2013 10:04
21
התשובה לשלום כהן יש"ו לבטל הוראות קבע לעמותות חרדיות
תהילה | 14-07-2013 10:13
מסכנים מעוטי היכולת שבשקרים מפתים אותם לחתום הוראות קבע ולגזול מפיתם . חובה על כולנו לקדש מלחמה על הוראות הקבע ולהציל את העם מפני החמס החרדי . הטיפול בזוהמת שלום כהן יצליח רק דרך הכיס . ראית חרדי מעלים ישדר למלשינון ושיסבלו בגלל הטיפש שלום כהן יש"ו אמן .
22
בנט הפך להיות מחריב הישיבות
יעקב | 14-07-2013 10:21
הגיע הזמן להוקיע אותו מתוכנו. הוא לא ראוי לייצג את חובשי הכיפות הסרוגות. אז מה לנו כי נלין על הרב הזה?
23
חרדים על הפופיק
חיים | 14-07-2013 10:52
24
22 אם זה חיסול ישיבות שס המחנכות לקללות ושנאה שיסגרו
יצחק | 14-07-2013 10:54
25
17 מקומך בכף הקלע ליד רבכם שלמדתם לשקר ולקלל אוי לכם !
דינה | 14-07-2013 10:57
26
ביי ביי סלאמת כיפ'לות סרוגות כפרות על עם ישראל האמיתי
| 14-07-2013 10:58
27
סליחה, מה לא ברור? הציונות הדתית היא בית של גויים! נק'
| 14-07-2013 11:07
28
26 שכמותכם ומעשכם טווה היטלר את הפתרון הסופי כולכם זיוף
נועם | 14-07-2013 11:08
29
לא מפתיע שלום כהן תואם את עובדיה במועצת הקללות נמאסו
חלאות היהדות | 14-07-2013 11:29
30
השהיד שלום כהן עבר את מבחן הקבלה לחמס שס כתואם עובדיה
התנזים | 14-07-2013 11:40
31
בנט תיתבייש לענות לגדולי ישראל
ליאור | 14-07-2013 11:48
תחזור בתשובה
32
17 צודקקק
משה | 14-07-2013 11:50
33
מעניין מה היה אומר רבין כשהחליט למסור את הביטחון לידי ה
פועל און | 14-07-2013 12:15
34
כהן כשל בראשות פורת יוסף ספרדים בורחים לישיבות אשכנזיות
כתם לפורת יוסף | 14-07-2013 12:26
35
תת רמה הרב שך צדק מנהיגי שס לא ראויים להנהגה
חיים | 14-07-2013 12:32
36
קובי
| 14-07-2013 12:48
רק לקלל ולהקניט בעוד זאת שהכיפות סרוגות מתים בשביל הפאנטים הנורמטיבים בחזית.
37
הרב דוד מנחם תגובה
אבי ים | 14-07-2013 13:06
הרב דוד מנחם שליט"א אהובו של מרן שליט"א השיב לשאלתי הבוקר בזה הלשון: איך יש להתייחס לרבנים שאומרים על חלק מהעם שהם עמלק? פשוט לא ללכת לשיעורים שלהם. הם לא מסוגלים לומר דברי טעם בתורה ומידות ועל כן ההליכה לשיעוריהם גובלת באיסור ובמושב לצים לא ישב. אגב כס יה אומר שהכסא של ה' בעולם הוא דווקא על ידי חובשי הכיפות הסרוגות.
38
שלום כהן ר"ת : שילך לעזזל ויפקד מקומו כשכשן הוזה נבל .
בר"ת אנחנו אלופים | 14-07-2013 15:11
39
הרב שליט"א לא חידש כלום - הסבר פשוט לדבריו
| 14-07-2013 16:11
אפילו אלה שנקראים אצלם רבנים ת"ח וחרדלי"ם הם בכלל זה, וההבנה בזה היא פשוטה: בכל המלחמות שהיו על שמירת הדת בארץ הם כלל לא השתתפו ולפעמים אף שיתפו פעולה נגד כגון בילדי טהרן ועוד. בכלל היום רואים בברור שכל הגזירות שמד הם בעקבות ברית בנט לפיד בחתימת ר' דב ליאור ועוד שהכניסה את לפיד לקואליציה ונותנת לו כח לדרוש ולקבל הכל, וחוץ מכל ענות חלושה לא ראינו מחאה רצינית וודאי לא כמו בהתנתקות ובימית ששם סך הכל היה מדובר ביישוב הארץ שלכל הדעות היא כיום מדרבנן וגם על זה יש חולקים! ואז הם נלחמו בחירוף נפש קראו לסירוב פקודה, הבעירו את כל הארץ בצמיגים, חסמו צמתים בכניסות לערים, זרקו אבנים בלוקים וחומצה על שוטרים וחיילים שנפצעו, אני זוכר שרבים מהם לא אמרו הלל לאחר ההתנתקות ביום העצמאות והיו במשבר נורא!! וזה לעצמו מראה מאיפה בא היחס שלהם לציונות - זה שהתרבו בארץ חילולי שבת, פריצות, כפירה, העברה על הדת של מאות אלפי יהודים בהם גם ילדי טהרן בנים להורים שנרצחו בשואה באדיבות הציונות, לא גרם להם למשבר ולאי אמירת הלל ביום העצמאות. רק מה??? פינוי ישובים!!! הרב שלום כהן שליט"א הוא לא הראשון שהגדיר אותם עמלק קדמו לו כל גדולי ישראל מהדור הקודם שהגדירו את הציונות ושותפיהם כזרע עמלק וכוונתם הייתה אפילו לשומרי תורה ומצוות. הרב מבריסק אמר עליהם: לא מאמינים בתורה מן השמים!!! מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א אמר בית של גוים/כופרים!!! כמו כן הסיבה שגדולי הדור הגדירו אפילו את הרבנים שלהם כאפיקורסים היא: שיסוד היהדות היא לבחון כל דבר בכל תחום קודם כל לפי התורה וההלכה ולפי זה להחליט את הדעה ואיך צריך לנהוג, אבל אצל הציונות הדתית זה הפוך קודם החליטו שהציונות וסמליה שהם: מדינה, צבא, יום העצמאות, וכו' הם תחילת הגאולה, ואח"כ מסדרים את זה עם התורה וההלכה ומוצאים על כל דבר ראיה מהרמב"ם ומהתנ"ך תוך עיוותים נוראיים!!! כמשל הידוע: קודם לירות את החץ ואח"כ לסמן את המטרה!!! לדוגמה עמידה בצפירה שהוא מנהג גויי לחלוטין שמקורו בבריטניה, הם מייחסים לו משמעות הלכתית ומגדירם אותו: "יש בו מצווה קדושה של זיכרון כבוד הקדושים". וזה דוגמה להרבה נושאים כדי ליישב את מנהגי הציונות החילונית לפי ההלכה, והנקודה הזאת גובלת בכפירה ממש!!!
40
ל39
אריק | 14-07-2013 17:19
1. "ביישוב הארץ שלכל הדעות היא כיום מדרבנן" מאיפה הבאת שזה "לכל הדעות". אולי מכך שאלו כל הדעות המקובלות עליך. שיטה גרועה להוכיח משהו כנגד מישהו אחר. 2. "גזירות שמד" אין שום גזירות שמד. יש רצון לבטל כמה הטבות שניתנו ללומדי תורה, אפשר להתנגד ואפשר לתמוך אבל מה זה שייך לשמד. בארה"ב מישהו יתן תקציב ללומדי תורה? 3. "ואז הם נלחמו בחירוף נפש קראו לסירוב פקודה, הבעירו את כל הארץ בצמיגים, חסמו צמתים בכניסות לערים, זרקו אבנים בלוקים וחומצה על שוטרים וחיילים שנפצעו," 4. כל הדברים הנ"ל היו שנויים במחלוקת בתוך הציונות הדתית ובודאי לזרוק אבנים ובלוקים או חומצה על שוטרים וחיילים- מעטים עשו זאת ואני מפקפק אם תמצא רב מוכר בציונות הדתית שתמך בזה. 5. "רבים מהם לא אמרו הלל..." א. למיטב ידיעתי אלו מעטים. ב. הייתה התנגדות קשה לזה כולל את הטיעון שמראש העניין הוא ששמחים במדינה למרות החסרונות והחסרונות של חילול שבת וכו' אינם פחותים. 6. "בכל המלחמות שהיו על שמירת הדת בארץ הם כלל לא השתתפו". נניח שכן- מה בכך? מאיפה נכנס לך לראש שעיקר היהדות זה השתתפות במלחמות כלשהן ולא שמירה בעצמך, חינוך ילדיך ואם כבר לשכנע ולחזק אחרים בעיקר הקרובים אליך(לא שאני קובע שאין שום מקום למאבק קשה לפעמים אבל לראות בזה את העיקר ומגדיר הדת? תמוה מאוד) ובאשר להשוואה להתנגדות לפינוי יישובים. פינוי יישובים זה עניין שנשלט בידי המדינה. ברוב המאבקים מדובר בניסיון לכפות על חילונים לא לעבור עבירות במקום מסוים או בזמן מסוים(הרי סה"כ תמנע נניח מלנסוע בכביש מסוים ובמקום זה ייסעו בכביש אחר והועלת רק לנוחות שלך). יש מקום לכפייה עקרונית אבל החשיבות של זה במציאות של היום איננה גבוהה במיוחד
41
חחחח בנט הכריע!
אוי טיפשים אתם | 14-07-2013 21:38
42
שלום
| 14-07-2013 21:53
כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא , שנאמר ועמך כולם צדיקים !!!
43
תגובה ל40
יהודי מאמין | 14-07-2013 22:27
1. אתה צודק לא הבהרתי מספיק את עצמי, יש דעות מהראשונים שיישוב ארץ ישראל כיום הוא גם מדאורייתא, אני התכוונתי שלכו"ע כך נפסק הלכה למעשה, וזאת גם הסיבה המרכזית ב"התר מכירה" שכל הרבנים שלכם התומכים הנלהבים שלה, ותסכים איתי שא"א לתפוס את החבל בשני קצותיו. 2. להזכירך חוק הגיוס החדש כולל מכסה ל1800 לומדי תורה וסנקציות פליליות, מלבד זאת זה לא רק ביטול כמה הטבות אלא קיצוץ חד של 53% לישיבות מתוך 75% כיום, ות"ת שלא מלמדים ליב"ה לא יתוקצבו כלל, וקיצוץ עמוק לתלמודי תורה וסמינרים שכן מלמדים ליבה, ועוד סעיפים רבים שמטרתם העיקרית כלפי לומדי תורה - עיין חוק ההסדרים. 3. 4. שנויים במחלוקת? לסירוב פקודה היה קונצנזוס כמעט מוחלט. וזריקת בלוקים וכו' ודאי שאף אחד לא יתמוך בזה בגלוי אבל לא שמענו אף אחד שגינה או יצא בגלוי נגד ולו אפילו בעשירית מימה שגינו צעקות על חרד"ק במאה שערים. 5. לא התכוונתי שהרוב לא אמרו הלל, אבל אי אפשר להתכחש לזה שלכולם היה משבר נוראי מההתנתקות (עיין ערך: בכי אורי אריאל) שהתבטא אצל השפויים יותר באי אמירת ההלל רח"ל ועל זה שאלתי מאי שנא מחילולי שבת וכו' שזה לא גרם למשבר. 6. אם בעיקרון לא הייתם יוצאים כלל להפגנות ניחא, באמת מלחמות זה לא עיקר אבל שכשפוגעים במה שמפריע לכם אתם יודעים טוב מאוד לצאת להפגנות - במסירות נפש הרבה יותר מאיתנו ואילו כשנלחמו מלחמות על הדת שכולנו מסכימים על כך: שבת, מסעדות טריפה, פריצות וכו' וכאן לא ראינו אתכם כלל א"כ זה מדד מדיוק להגדיר אתכם בעיקר הדת. ובחינוך הילדים שלנו אל תדאג זה בראש מעיינינו כידוע. ולגבי כפייה על חילונים ונוחות שלנו - על שבת אין סקטורים חובה למחות על כל יהודי שמחלל שבת ראשית בשביל עצמנו שלא נתקרר בשמירת שבת וגם ממצוות תוכחה, ועוד שבראשית המדינה המאבקים היו על עצמנו ממש: בכבישים שהיו פתוחים בשבת בתוך השכונות החרדיות כדוגמת כיכר השבת (ששמו ניתן לו בגלל ההפגנות על השבת), בקולנועים שגם היו בתוך השכונות כגון אדיסון, במאבק על המרת הדת לאלפי עולים שרובם היו ממשפחות חרדיות ועוד... וכן כיום שמנסים לכפות על החרדים להתבולל בחברה הישראלית ה"י ולפגוע בכל אמצעי בלומדי התורה!
44
הרב התכוון לבנט שפילג את העם
כאוב | 15-07-2013 1:12
45
משה פייגלין צדק
אורן | 15-07-2013 7:58
כשאמר שהוא נגד מפלגות דתיות. המפלגות האלה מכניסות את הפוליטיקה הטמאה הזו אל תוך עולם היהדות ומביאות עליו חורבן. אני פשוט נחרד לשמוע את הדיבורים האלה כאן. תחשבו עכשיו שיש חילונים ששומעים את זה ומקבלים תמונה מעוותת על היהדות ורק מתרחקים יותר. זה נזק ליהדות ,זה טירוף.
46
כחובש כיפה סרוגה אני יכול להבין אותו גם אם אני לא מסכים
תומר | 15-07-2013 12:14
אני לא מסכים כי אני באמת נגד המהלכים של בנט ושות' ומצטער מאד שהצבעתי עבורו. אני יכול להבין את הרב שלום כהן כי אין הבדל בין בנט ולפיד, הם הפכו לשותפים, בנט גורר את הבית היהודי לשמש כזנב של מפלגת יש עתיד. הוא השיג הרבה קולות ברמיה, כיון שהוא לא מיישם את המצע. אני מתבייש שאלו הנציגים שלי בכנסת. מקווה שיהיה פיצול במפלגה הזו שממש לא מייצגת אותי וגנבה את הקול שלי.
47
אהלן אני עמלק
עמלק | 15-07-2013 16:44
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סבבה אני חובש כיפה סרוגה אני עמלק
48
חילול ה'
מאמינה | 16-07-2013 17:09
לא משנה למה הרב התכוון בדבריו הוא עשה חילול ה' גדול שגם במקרה שיש אמת בדבריו וגם אם התכוון רק לאדם ספציפי , אנשים ששומעים דברים כאלה מתרחקים יותר מהדת ובנוסף לפילוג גדול יותר ממה שהיה בין החרדים לשאר העם שבכך הוא כבייכול מייצג את דעתם. ועוד בימי בית שני שאותו דור היו שומרי תורה ומצוות , נחרב המקדש על שנאת חינם וכל דור שלא נבנה בו בית מקדש כאילו נחרב , ודברים כאלו מעוררים שנאת חינם שעל זה נחרב ביהמ"ק.
49
פה של בלעם
מאיר | 16-07-2013 23:01
לפחות הרווחנו משהו מהבלעם הזה הרבה אנשים שבעבר הצביעו למפלגת מחללי שם שמים הקרויה שס יפסיקו להצביע להם הם הבינו במי המדובר בשונאי אחרים השונים מהם מחחרי מריבות ופלגנות אכולי שנאה בעלי רגשי נחיתות אם זו מפלגה דתית התתבוננו היטב לא רק בדבריו של בלעם אלא במיוחד את הקולות מסביב של צחוק וקורת רוח מי בדיוק עמלק אם לא הוא וכל חבורתו
50
רשעים שכמותכם!
בית של גויים! | 30-07-2013 20:55
יא עמלקים וגויים! כולכם לא שווים כתחתונים מסריחות! איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה עצבים!