שר הדתות: "אף אחד לא ילמד אותי מה זה כבוד ת"ח" - סרוגים

שר הדתות: "אף אחד לא ילמד אותי מה זה כבוד ת"ח"

שר הדתות, התראיין לאולפן הפתוח של סרוגים באילת, והתייחס לסערה סביב כהונתו של הרב אריה שטרן כרבה של ירושלים: "מי שלוקח את זה לכיוון הפוליטי עושה עוול"

author-image
שר הדתות: "אף אחד לא ילמד אותי מה זה כבוד ת"ח"
  (צילום: אולפן סרוגים)

שר הדתות, יצחק וקנין מש"ס, התראיין לאולפן הפתוח של סרוגים בכנס מנהלי הציונות הדתית באילת, והתייחס לסערה סביב כהונתו של הרב אריה שטרן, רבה של ירושלים, כששיאה הגיע הבוקר כשהוא מצא את דלת משרדו נעולה.

כנס מנהלי הציונות הדתית נערך בהפקת אשחר & more בשיתוף גרופ. אתר סרוגים הקים במקום אולפן אליו יגיעו במהלך הימים הקרובים כל ראשי הנהגת הציונות הדתית.

בראיון לאולפן סרוגים, אמר וקנין: "אני אישית הלכתי לביתו של הרב שטרן להסביר לו את העיכובים, ואין שום כוונה לפגוע בו חלילה וחס. אף אחד לא ילמד אותי מה זה כבוד תלמידי חכמים. מי שלוקח את זה לכיוון הפוליטי עושה עוול".

וקנין סיפר כי "הכהונה שלו הסתיימה בחודש נובמבר, הייתה אליי פניה ואני פעלתי בכל כוחותיי להאריך לו. מה שקרה לצערי הבוקר זו כנראה טעות טכנית. ולמרות שאני מקבל את דבריו של ראש המועצה הדתית, נזפתי בו, הייתה לי שיחה קשה איתו ואמרתי לו שראוי לנהוג ברב שטרן בכל הכבוד הראוי לו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הפעם
הפעם | 17-02-2020 18:53
הניסוח ראוי.
2
אז מדוע ראש המועצה הדתית עדיין בתפקידו?
יואב | 17-02-2020 19:01
כמו שרון קובי עשה למחליפו, אותה רמה של בן אדם.
3
וקנין ראוי להערצה
משה | 17-02-2020 19:05
הוא הצליח להגיד הרה שטרן. חרדים אף פעם לא קוראים לרבנים שלנו הרב. הפ מזלזלים בהם באופן קבוע. אל תדאגו אחרי הבחירות הוא לא יחזור על הטעות הזאת
4
הם לא אשמים.בכל ש"ס אין ת"ח אחד .
מפלגת עמי ארצות | 17-02-2020 19:47
רל
5
מכתב העדה החרדית ירושלים עיה"ק כ"ב סיון תשס"א
מכתב העדה החרדית... | 18-02-2020 10:33
מכתב העדה החרדית ירושלים עיהק כב סיון תשסא ישמח לבנו ותגל נפשינו על הבשורה הטובה אשר שמענו שנשים צדקניות נתעוררו וקיבלו על עצמן לחזור למנהג הקדוש שמקדמת דנא בהרבה מדינות שלא לצאת לרחוב בלי שאל רדיד מעל הבגדים וכמובא ברמבם זל בפ' יג ובפ' כד מהלכות אישות ובשוע אבהעז סי' עג סעיף א' ובסימן קטו סעיף ד', להרבות קדושה וצניעות בישראל ולהגביר צד הקדושה על צד הטומאה שכנגד, השורר בחוצות באופן נורא ומבהיל וזעקתה מגיעה עד לשמים השם ירחם. ובטוחנו שעיז יתבטלו גזירות קשות ואכזריות מכלל ישראל בפרט בעת הזאת אשר כל הישוב בארץ הקודש נתון בסכנה הי וצריכים אנו לזה מאוד ויושפע עיז רפואות וישועות והרבה השפעות טובות ממרום ויתקרב עיז גאולתנו ופדיון נפשנו כמו שאמרו חזל (סוטה יא) בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותנו ממצרים ובזכותן עתידין להיגאל, כדאיתא בילקוט רות (אות תרו). ואין הדורות נגאלין אלא בשכר נשים צדקניות שיש בדור ובאנו בשורות אלה לחזק ולעודד נשים צדקניות אלו שעליהן נאמר ובזכותן עתידין להגאל. הכוח למען המצווה הגדולה ומצפים לישועת ד' במהרה. סיון התשסא. נאם ישראל יעקב פישר ראבד, נאם משה הלברשטאם, נאם מאיר בראנסדארפער, נאם אברהם יצחק אולמן, נאם בנימין ראבינאוויטץ, ובתמוז תשסד הצטרף מרן הגאבד רבי יצחק טוביה וויס שליטא