השר יצחק וקנין: "יש פה ציד מכשפות כנגד נתניהו" - סרוגים

השר יצחק וקנין: "יש פה ציד מכשפות כנגד נתניהו"

בפתח ישיבת הממשלה השר יצחק וקנין (ש"ס) דחה את הטענה שעל נתניהו להתפטר: "יש פה ציד מכשפות שלא ראיתי בחיי, חפותו מוקנית לו בחוק" עוד אמר כי לא יהיו פשרות בנושאי דת ומדינה

השר יצחק וקנין: "יש פה ציד מכשפות כנגד נתניהו"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בפתח ישיבת הממשלה, השר יצחק וקנין (ש"ס) התייחס לכתב האישום שהוגש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי ראש הממשלה יכול להמשיך לכהן גם תחת כתב אישום.

"מה שהחוק קובע זה מה שצריך להיות. אני לא מבין את השאלות של הכתבים, החוק ברור לחלוטין. כל ראש ממשלה יכול לכהן" אמר. "יש הבדל בין שר שמוגש נגדו כתב אישום לבין ראש ממשלה. יש פה איזה מן ציד מכשפות שלא ראיתי בחיי. חפותו של אדם מוקנית לו בחוק. לא יכול להיות שכל עוד הוא לא הורשע, אנשים שסביבו מוודאים הריגה. לא צריך להתעסק בזה יותר מדי, תלמדו את החוק שקבע את זה בצורה ברורה לחלוטין".

כשנשאל האם מפלגתו תהיה מוכנה להתפשר בנושאי דת ומדינה כדי למנוע בחירות שלישיות, וקנין אמר כי "אין פה עניין של להתפשר או לא. צריך להקים פה ממשלה, ולצערי אני חושב שהולכים שוב לבחירות בגלל גחמות של אנשים אחרים. בימים האחרונים כולנו מבינים שאין צורך בבחירות האלה. אמרנו את זה לאורך כל הדרף הסטטוס קוו צריך להישמר, ואלה קווי היסוד שלנו. אין לנו משהו אחר להציע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לאיזה תהומות הדרדרה הדת המוסדית.
ראובן | 24-11-2019 11:37
עצוב לראות את השפל שאליו הגיע דת אברהם ונציגיה עלי אדמות.
2
חשוד בפלילים
ועקנין תתבייש | 24-11-2019 12:29
נכון, ביבי רק חשוד ועדיין לא הורשע בבית המשפט. אבל, האם הייתם סומכים על חשוד בפלילים שישמור על ילדיכם (בייביסיטר)? האם הייתם סומכים על שכן חשוד בפלילים שיעמוד בראש ועד הבית? האם הייתם סומכים על מנהל בנק חשוד בפלילים שיטפל בעניינכם הכספיים? אז על ראש ממשלה חשוד בפלילים אתם כן סומכים? מאחלים לו שיצא זכאי אבל עד אז שיתפטר מתפקידיו הציבוריים. כך מדינה לא יכולה להתנהל.
למגיב גדי
התמים | 24-11-2019 15:18
חשוד על הנייר ??? זה שיש ציבור גדול שהולך אחריו בעיוורון - לא מאיין את כתב האישום. נתניהו איש מושחת וחסר עמוד שידרה מוסרי. החל בהשחתת הסביבה בפרשת חברון- בראון, דרך פרשת עמדי, ואחר כך פרשת המעונות, וכלה בפרשיות האחרונות. והציבור משלם עבור השחיתות ושיכרון הכוח שלו. הגיע הזמן לשים לכך סוף.
הוא חשוד רק על הנייר, כל בר דעת מבין שביבי הוא לא פליליסט, אדרבא תיווכחו בבחירות ותיראו שביבי עוד יתחזק
גדי | 24-11-2019 14:31
העם יודע את האמת, שמפניה סיגרים וכתבות אוהדות זה לא פלילי, נו באמת...
3
האחרון הוא אריה דרעי
התמים | 24-11-2019 15:29
קדמו לו רבים אחרים ובהם שלמה בניזרי, יאיר לוי, עופר חוגי ואחרים. שס מפלגה של צדיקים. כולם שם ממש מופת ליושר ומוסר. מי שגר בבית זכוכית - מוטב לו שלא יזרוק אבנים.